Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استفن وارناک، خاطره جالبی را از اولین دیدارش با کرتیس جونز بازگو کرد.

طرفداری- جدال دو تیم لیورپول و اورتون از چارچوب دور سوم جام حذفی انگلیس، با گلِ تماشایی کرتیس جونز با نتیجه 1-0 به سود شاگردان کلوپ خاتمه یافت.

به گزارش اسکای، حالا استفن وارناک، بازیکن سابق لیورپول خاطره جالبی را از نخستین برخوردش با کرتیس جونز در تیم زیر 18 ساله‌های لیورپول بازگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به یاد می‌آوردم که خارج از زمین بودم و به جرارد گفتم:" شماره 10 کیست؟" چرا که به راحتی از بازیکنان مقابل خود عبور می‌کرد و این امر را بسیار آسان جلوه می‌داد. استیون به من پاسخ داد که جونز تمام ابزار لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن سطح بالا را دارد. اگر ذهنیت درستی داشته باشد، او را به جایگاه بالایی می‌رساند. این چیزی است که از کسی چون استیو می‌شنوید. جونز در حال بالغ شدن است و زیر نظر سرمربی کار می‌کند که به او این اعتماد را می‌دهد که به زمین برود و خودش را نشان دهد. همچنین به سبکی بازی کند که می‌خواهد.  

واکنش استیون جرارد به گلزنی کرتیس جونز نیز، بعد از بازی در صفحه اینستاگرام او به چشم می‌خورد. جایی که نوشته بود:

خوشم اومد پسر.

وارناک از تعادل میان ترکیب لیورپول، با وجود 9 تغییر در مسابقه برابر اورتون نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

تعادل شگفت‌انگیزی در ترکیب لیورپول وجود دارد. این که رکورد لیورپول در آنفیلد را دست تیم چنین جوانی بگذارید و آن‌ها باور داشته باشند که می‌توانند نتیجه خوبی کسب کنند، فکر می‌کنم فوق‌العاده بود. بزرگ‌ترین چالش برای کلوپ، رقابت در جام‌های مختلف با ترکیبی است که در اختیار دارد. ریسکی بود که در بازی برابر اورتون، جواب داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار از بالا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حزب‌ا... لبنان همچنین از هدف گرفتن پایگاه زبدین در مزارع اشغالی شبعا و پایگاه السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا با تسلیحات مناسب خبر داد.

تصاویر نشان می‌دهند حزب ا... در بیشتر این عملیات از سلاحی جدید و ناشناخته استفاده می‌کند که قابل کشف و شناسایی از سوی سامانه‌های پدافندی صهیونیست‌ها نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • صلاح به تاریخ‌نویسی در لیگ برتر ادامه می‌دهد
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • شکار از بالا
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید