Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از ملت شهید پرور ایران اسلامی برای حضور پرشور در مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دعوت کرد.

 

متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بـســم ربّ الشهداء و الصدیقین»

« وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ»

مراسم بزرگداشت و شام غریبان سردار سرافراز سپاه اسلام و فرماندۀ محبوب دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مجاهد فی سبیل الله سردار ابومهدی المهندس و یاران وفادارش، پس از مراسم تشییع و تدفین پیکر این سردار کرار در مزار شهدای کرمان و پس از اقامۀ نماز مغرب و عشای سه شنبه شب  17 دیماه 1398  در سراسر کشور و در تمامی مراکز استان ها و شهرها، به منظور تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه و خاموش این بزرگ سرباز ولایت و مالک اشتر ایران با حضور ملت قدرشناس، فهیم و شهیدپرور ایران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و سپاس بیکران از این همه شور و شعور معنوی امت بزرگ اسلامی و خلق حماسه های تجدید بیعت با سردار دل ها در شهرهای مختلف کشور (به ویژه در شهرهای اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان)؛ از ملت شهید پرور، سلحشور و قدرشناس ایران اسلامی دعوت می کند تا در مراسم های بزرگداشت و شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت، ضمن تجلیل و تقدیر از عمری مجاهدت جانانه مالک اشتر ایران و انقلاب اسلامی، پیام صلح و وحدت را برای دوستان، مستضعفان، آزادگان و عموم مردم جهان و خشم انقلابی، انتقام سخت و پشیمان کننده را از جلادان آمریکایی ـ صهیونیستی فریاد کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند