Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دارینی عصر دوشنبه در نشست پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی استان سمنان در سالن اجتماعات دادگستری ابراز داشت: بر اساس سند تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرائم انتخاباتی در گام اول توجیه و هشدار به سوء استفاده کنندگان از مطبوعات و فضای مجازی داده می‌شود و در مرحله بعدی برخورد جدی و قاطع با متخلفان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رسانه‌ها و مطبوعات رصد می شوند و در صورت تخلفات انتخاباتی در مرحله اول تذکراتی داده می شود و در مراحل بعدی برخورد جدی و قاطع صورت می‌گیرد.
وی تاکید کرد: هدف از بومی‌سازی سند تدابیر و اقدامات پیشگیرانه و مقابله با جرائم انتخاباتی تامین سلامت و امنیت انتخابات است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان سمنان یادآور شد: افراد در فضای مجازی، مطبوعات و رسانه و داوطلبان در چارچوب قانون عمل کنند تا با رعایت عدالت و انصاف انتخابات سالمی را در پیش رو داشته باشیم.
دارینی خاطرنشان کرد: تکرار تخلف پس از تذکر بخشودنی نیست و با جدیت و براساس قانون با افراد متخلف برخورد می‌شود.
براساس آمار ستاد انتخابات سمنان ۱۵۷ داوطلب برای نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام کرده بودند، ۲ نفر از ثبت‌نام کنندگان داوطلب نمایندگی برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با پایان یافتن مهلت ۱۰ روزه‌ هیات‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه رد صلاحیت شدند و چهار نفر نیز انصراف دادند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی استان سمنان پیشگیری از وقوع جرم فضای مجازی قانون مجلس شورای اسلامی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ابراهیمی با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما مقرر شد مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات، همانند دور نخست در رسانه استانی پخش شود، گفت: ضبط مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی چهار نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ پایان یافت و پخش این برنامه‌ها از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

ابراهیمی افزود: ۳ مناظره انتخاباتی ۶۰ دقیقه‌ای با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و بومی محلی با شرکت این نامزدها در صداوسیمای مازندران ضبط شده است که پخش آن از فردا آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هر مناظره تلویزیونی یک بار پخش و یک بار نیز بازپخش می‌شود، ادامه داد: نخستین مناظره انتخاباتی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از سیمای مازندران پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: مناظره‌های دوم و سوم انتخاباتی نیز به ترتیب در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روزهای یک شنبه ۱۶ اردیبهشت و سه شنبه ۱۸ اردیبهشت پخش خواهد شد.

دکتر هادی ابراهیمی افزود: صدا و سیمای مازندران از هر کدام از ۴ نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ یک ویدئوی ۲۰ دقیقه‌ای نیز ضبط کرده است که پخش این فیلم‌های تبلیغاتی از سیمای مازندران نیز از فردا پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه فیلم‌های تبلیغاتی هر نامزد انتخاباتی نیز روزانه یک بار پخش می‌شود، ادامه داد: با توجه به زمان یک هفته‌ای تبلیغات که در قانون انتخابات به آن اشاره شده است فیلم تبلیغاتی هر نامزد در مجموع ۷ بار در طول یک هفته پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران پخش فیلم‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخاباتی میان نامزدها از جذاب‌ترین برنامه‌های رسانه استانی در طول انتخابات‌های گذشته دانست و گفت: رسانه ملی تلاش کرده است با تولید و پخش مناظره‌های انتخاباتی و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای مجلس فضای جامعه را به سمت مشارکت پرشور سوق دهد.

هادی ابراهیمی گفت: تولید و پخش مناظره‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات به صورت رایگان انجام شده و هیچ هزینه‌ای دریافت نشده است.

کد خبر 6094252

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • مناظره های انتخاباتی مجلس در مازندران از فردا پخش می شود
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • چالش‌ها و راهکار‌های مشارکت سیاسی آگاهانه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است