Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محمودی گفت:۲دستگاه کامیونت و یک دستگاه وانت حامل اقلام پذیرایی موکب اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ویژه میهمانان شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جیرفت عازم کرمان شدند.

«مجتبی محمودی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان گفت: ۲ دستگاه کامیونت و یک دستگاه وانت حامل اقلام پذیرایی موکب سیار مسلم ابن عقیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان ویژه میهمانان و مردم شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از جیرفت عازم کرمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب افزود: با هدف خدمات رسانی و پذیرایی از میهمانان شرکت کننده در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی، ۲ دستگاه کامیونت و یک دستگاه وانت حامل اقلام پذیرایی در ۳ نقطه از محل های منتهی به محل مراسم مستقر خواهند شد تا با توزیع اقلام بسته بندی شده از میهمانان پذیرایی کنند.

 

وی با بیان این مطلب که همکاران حوزه راهداری و حمل و نقل نیز به استعداد یک دستگاه اتوبوس در حال عزیمت به کرمان هستند افزود: با توجه به حجم تردد در جاده های مبادی ورودی کرمان از سمت جنوب کرمان، نیروهای راهداری و حمل و نقل جنوب کرمان ضمن شرکت در مراسم و فعالیت در موکب سیار یار و همکار همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال کرمان خواهند بود. 


مجتبی محمودی از ارائه خدمات به میهمانان مراسم در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی و مسجد صراط جیرفت خبر داد و گفت: به منظور خدمات رسانی به میهمانانی که از استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان از مسیر جیرفت به کرمان سفر می کنند مسجد صراط قبل از پلیس راه جیرفت امشب تا صبح به جهت تکریم رانندگان و مسافران باز می باشد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان

مرحوم عباسعلی چاه کبوتری پدر شهید روز یکشنبه بر اثر بیماری و کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع وی صبح امروز در گرگان تشییع و در گلزار شهداء در امامزاده عبدالله این شهر در خاک آرام گرفت.

مراسم بزرگداشت مرحوم چاه کبوتری هم امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت در مسجد جامع روستای رحمت آباد برگزار می شود.

شهید والامقام عباس چاه کبوتری در روز دوازدهم اسفند سال شصت و پنج در سن شانزده سالگی و در عملیات کربلای پنج به شهادت رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود