Web Analytics Made Easy - Statcounter

«عادل عبدالمهدی» نخست وزیر پیشبرد امور عراق روز دوشنبه با «ژانگ تائو» سفیر چین در بغداد دیدار کرد.

اخبار سیاسی - عبدالمهدی در پیامی در توئیتر درباره این دیدار نوشت: «چین شریکی قدرتمند و مهم برای عراق به شمار می‌آید و امروز توافق با چین به موضوعی وابسته به افکار عمومی عراق تبدیل شده است.»

وی در ادامه پیام توئیتری خود نوشت: «ملت عراق اهمیت این توافق را به شکل آشکاری درک می‌کند و بدون تردید در راستای تحقق آن اقدام خواهد کرد و امیدواریم که چین نیز در تمامی موضوعاتی که مربوط به عراق در عرصه بین‌الملل است حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

« سید حسن نصرالله » دبیر کل حزب‌الله لبنان روز گذشته در سخنرانی به این موضوع اشاره کرد که یکی از دلایلی که آمریکا از «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق به شدت خشمگین است قراردادهای میلیاردی پکن با چین بوده است.

سفیر چین نیز در دیدار با عبدالمهدی از آمادگی پکن برای کمک نظامی به عراق خبر داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اخبار سیاسی عبدالمهدی سید حسن نصرالله توئیتر چین سید حسن نصرالله عادل عبدالمهدی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان

هدایت‌الله بدری، رئیس بانک مرکزی افغانستان با حسن کاظمی قمی، سفیر و نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دیدار و گفتگو کرد.

براساس اطلاعیه بانک مرکزی افغانستان، در این دیدار درباره موضوعات مختلف از جمله توسعه همکاری‌های تجاری و بانکی بین دو کشور گفتگو شده است.

گفتنی است هیاتی دیپلماتیک از ایران به ریاست سفیر ایران در کابل امروز با ملا عبدالغنی برادر معاون اقتصادی نخست وزیر طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم