Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی هندبال کشورمان برای برپایی آخرین اردوی آماده سازی خود پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی چهارشنبه هفته جاری راهی ترکیه می شود و از این کشور به کویت می‌رود.

براین اساس عصر امروز مهدی علی نژاد سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، از اردوی ملی ‌پوشان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که مسوولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون هندبال و پیشکسوتان این رشته در آن حضور داشتند مراسم سوگواری برای سردار پرافتخار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز برگزار شد.

ملی‌پوشان هندبال ایران با پیراهنی که مزین به تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی شده بود در این مراسم حضور داشتند و در جریان این مراسم ویدئویی از رشادت‌های سردار سلیمانی نیز پخش شد.

علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال نیز در این مراسم صحبت هایی داشت و به رشادت‌ها و جهادگری‌های سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره کرد. 

وی بیان کرد: ما پیگیر بودیم که بتوانیم پیش از اعزام تیم ملی میزبان سردار شهید قاسم سلیمانی باشیم و هماهنگی هایی نیز انجام داده بودیم که این اتفاق افتاد و متاسفانه کشورمان عزادار این شخصیت بزرگ شد.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه به توانایی‌ها و رشادت های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: عمق شخصیت سردار سلیمانی برای همه مردم ایران مشخص بود و این موضوع بازهم در مراسم تشییع پیکر پاک وی در تهران ثابت شد؛ زمانی که رهبر معظم انقلاب بر پیکر پاک ایشان نماز خواندند و اشک ریختند. 

وی همچنین گفت: ورزشکاران ما با تمام توان در قهرمانی آسیا شرکت می‌کنند و مثل یک سرباز وطن تلاش می‌کنند و امیدوارم دل مردم را شاد کنند و یاد سردار شهید قاسم سلیمانی را جاودان کنند.

در ادامه این برنامه مدیر تربیت بدنی نیروهای مسلح نیز دقایقی صحبت کرد و از نقش بی بدیل سردار سلیمانی در امنیت منطقه یاد کرد. 

در این مراسم از محسن باباصفری لژیونر هندبال ایران و بازیکن تیم تیمیشوآرا رومانی نیز که با پیراهن تیم سابقش استوا بخارست برابر نماینده رژیم صهیونیستی به میدان نرفت نیز تجلیل شد.

همچنین مهدی علی نژاد در این مراسم گفت: شباهت زیادی بین ورزشکاران و سرداران جنگ است. هر دو برای بالا بردن پرچم و ثبت کردن نام ایران تلاش می‌کنند. اما یک تفاوت وجود دارد؛ برای آنها (سرداران جنگ) بحث توپ و تانک و جنگ و از دست دادن جان و شهادت مطرح است. سختی آنها زیاد است. آنها الگوی ما هستند تا ورزشکاران ما بدانند برای چه تلاش می‌کنیم؛ برای ایران اسلامی و برای ملت تلاش می‌کنیم. 

وی خطاب به ورزشکاران گفت: به تیم شما امید دارم و بدانید وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حامی شما و فدراسیون است. می‌دانم در کویت کاری می‌کنید که دنیا با چشم دیگری به هندبال ایران نگاه کند. 

در این مراسم پاکدل اعلام کرد که نام تالار هندبال فدراسیون هندبال به نام تالار هندبال «سردار قاسم سلیمانی» مزین شد. 

در پایان این مراسم از دیگر ملی پوشان هندبال کشورمان نیز تجلیل شد و ملی‌پوشان با اهدای گل به تصویر شهید سردار قاسم سلیمانی به این شهید بزرگوار و بلندمرتبه ادای احترام کردند.

منبع: فدراسیون هندبال برچسب‌ها فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان هندبال فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در این اردو که به همت مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه و با هدف ارائه خدمات درمانی، آموزشی و فرهنگی به روستاییان برگزار شد، دانشجویان داوطلب در بخش خدمات آموزشی و بهداشتی آموزش هایی، چون راه‌های پیشگیری از بیماری سالک، درمان شته، آموزش به مادران باردار، اهمیت جوانی جمعیت و بحث فرزند آوری را به مردم روستا ارائه دادند.

زحمتکش افزود: درحاشیه این اردو، گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن زیارت از مزار شهدا با خانواده شهید والامقام رضا دامرودی دیدار و ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهید با آنان گفتگو و از ایثار و فداکاری شهید تجلیل کردند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه نیز با قدردانی  از زحمات و تلاش‌های دانشجویان جهادگر، اعلام کرد که این اردو‌ها به طور مستمر در مناطق محروم شهرستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!