Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۷ تیم برای حضور در تور جهانی والیبال ساحلی درگهان ثبت‌نام نهایی و حضوری انجام داده‌اند تا این رقابت‌ها از فردا (سه‌شنبه، ۱۷ دی) در جدول مقدماتی آغاز شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تور جهانی والیبال ساحلی تک‌ستاره درگهان از فردا (سه‌شنبه، ۱۷ دی) در شهر درگهان جزیره قشم آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۷ تیم برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام نهایی خود را انجام داده‌اند که ۹ تیم از ایران در بین آن‌ها قرار دارند و بر اساس رده‌بندی فدراسیون جهانی، پنج تیم ایران در جدول مقدماتی قرار می‌گیرند.

۱۲ تیم شامل چهار تیم از ایران، دو تیم از کشورهای ژاپن، جمهوری چک و تیم‌های قطر، نروژ، لتونی و گامبیا در جدول اصلی با یکدیگر رقابت خواهند کرد. با توجه به این‌که از جدول مقدماتی چهار تیم به جدول اصلی صعود خواهند کرد و تنها پنج تیم در این جدول قرار دارند، تیم‌های اول تا سوم بدون مسابقه صعود می‌کنند و برای یک سهمیه باقی‌مانده عصر فردا (سه‌شنبه، ۱۷ دی) یک مسابقه بین دو تیم ایران برگزار می‌شود و برنده به عنوان تیم شانزدهم راهی جدول اصلی خواهد شد.

بنابر این، تیم های ایران ۸ (ملکشاهی _ منصوری) و ایران ۹ (کمی  _ حسنی) فردا به مصاف یکدیگر می‌روند تا برنده به جدول اصلی صعود کند.

در این رقابت‌ها دو داور بین‌المللی از کشور ترکیه به همراه هشت داور ایرانی، مسئولیت قضاوت و نظارت بر بازی‌ها را بر عهده دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه بین تیم‌های گلنور اصفهان و مهگل البرز برگزار شد.    در این دیدار گلنور اصفهان موفق شد تیم مهگل البرز را با نتیجه ۹۷ بر ۸۸ شکست دهد. سری ۳ بر ۲ به سود تیم گلنور شد و این تیم به فینال رقابت‌های لیگ دسته یک حرفه‌ای آقایان صعود کند و مجوز حضور در فصل آینده لیگ برتر بسکتبال را به دست بیاورد.   شایان ذکر است، تیم آینده‌سازان تهران نیز پیش از این به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرده و مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر آقایان را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم