Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه از آینده درخشان پدیده جدید فوتبال برزیل حرف می‌زنند.

طرفداری - فیلیپه لوییس، اسطوره اتلتیکو مادرید و بازیکن فعلی فلامینگو به تمجید از رینیر ژسوس کاروالیو، هم تیمی خود پرداخت.

از شواهد این طور برمی‌آید که انتقال رینیر به رئال مادرید تمام شده و فقط اعلام رسمی‌اش باقی مانده است. هافبک تهاجمی 17 ساله‌ای که جدیدترین پدیده آکادمی فلامینگو به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تنها 15 بازی برای تیم اول این باشگاه توانسته کهکشانی‌ها را به پرداخت حداقل 30 میلیون یورو متقاعد کند. مثل همیشه آینده درخشانی برای استعدادهای برزیل پیش بینی می‌شود. هنوز مشخص نیست رینیر پس از انتقال به رئال مادرید، در فلامینگو می‌ماند یا راهی تیم دوم سفیدپوشان می‌شود.

به گزارش سایت گل، فیلیپه لوییس که حالا هم تیمی رینیر است، درباره او می‌گوید:

با دیدن بازی‌های رینیر به یاد کاکا می‌افتم چون با سری بالا بازی می‌کرد. از طرفی کاکا در محوطه جریمه حریفان هم بی رحم بود. رینیر در زمینه گلزنی حتی بهتر از کاکا است. گذشت زمان خواهد گفت او مثل کاکا هست یا نه. رینیر با همیشه درست انتخاب کردنش در زمین آن هم در هفده سالگی، مرا غافلگیر کرده است. وقتی باید پاس بدهد، پاس می‌دهد. او با سری بالا بازی می‌کند. خرید او واقعا خرید فوق العاده‌ای است و به رئال مادرید تبریک می‌گویم. البته رینیر هنوز به طور کامل آماده نیست ولی پتانسیل عظیمی دارد و آینده درخشانی در انتظارش است. در چنین سن و سالی، هیچ بازیکنی آماده چنین تغییر بزرگی نیست اما در آینده مشخص می‌شود که رینیر خرید فوق العاده‌ای بوده است.

گفتنی است اخیرا ژرژ ژسوس، سرمربی فلامینگو از اینکه این باشگاه حاضر شده استعدادی چون رینیر را تنها با 30 میلیون یورو بفروشد، ابراز تعجب کرده بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم

صفحه رسمی رئال مادرید ویدیویی از گل های برتر این باشگاه در تقابل های خارج از خانه با رئال سوسیداد را منتشر کرده است.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد