Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۱۶ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

زندان پایان راه قاتل فراری

با تلاش و پیگیری کارآگاهان پلیس آگاهی متهم به قتل مرد ۴۹ ساله در شهرستان "زهک" پس از ۶ سال فرار دستگیر شد.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: نوزدهم مهرماه سال ۹۲ یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهر زابل به پلیس آگاهی گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران دایره مبارزه با جرائم جنایی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: در بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد مردی ۴۹ ساله در ساعت ۰۶:۱۵ دهم مهرماه با یک دستگاه موتورسیکلت در داخل روستای "فتح آباد" به محل کارش تردد داشته که توسط راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ به زیر گرفته شده و راننده این خودرو پس از واژگون شدن موتورسیکلت مجدداً به سوی حمله ور شده با چماق وی را ضرب و شتم کرده که متاسفانه این فرد پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش تیم‌های پزشکی پس از ۹ روز بستری به علت خون ریزی داخلی فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی سرنخ‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی قاتل را که برادر خانم مقتول است را شناسایی و دستگیری او را دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم به قتل که دائماً محل اختفایش را در شهر‌های شمالی کشور تغییر می‌داد ادامه داشت تا اینکه روز گذشته اطلاعاتی مبنی بر بازگشت او به شهر زابل بدست آمد.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی با یک سری تحقیقات میدانی مخفیگاه متهم را که منزل یکی از دوستانش است را در محدوده خیابان رسالت شناسایی و او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: متهم به قتل ۴۴ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

خرید اموال مسروقه در قبال فروش مواد افیونی

با تلاش پلیس شهرستان ایرانشهر مالخری حرفه‌ای که در قبال فروش مواد افیونی اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ "محمود سعادتی" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی اخبار واصله به مأموران کلانتری ۱۳ ایرانشهر مبنی بر اینکه یک خرده فروش مواد افیونی، در قبال فروش مواد مواد مخدر به معتادان و سارقان، اقدام به خرید اموال مسروقه می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

او  افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری پس از انجام تحقیقات و حصول اطمینان از نگهداری اموال مسروقه در منزل این مالخر مواد فروش طی هماهنگی قضائی دریک عملیات ضربتی وارد مخفیگاه او شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در این عملیات ضمن دستگیری متهم در بازرسی از مخفیگاه او علاوه بر کشف مقادیری مواد مخدر، تعداد زیادی اموال مسروقه شامل چند تخته فرش، چند صد متر سیم و کابل برق، ۵ دستگاه سنگ فرز، ۶ دستگاه دریل برقی، ۱۱ دستگاه اتو لوله کشی، چندین شاخه میلگرد، تعداد زیادی لوله و اتصالات پلیمری، ۳ دستگاه ترانس جوشکاری، ۶ دستگاه پمپ آب، ۷ دستگاه موتور کولر و ... کشف شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده بیش ۷۰۰ میلون ریال برآورد شده است گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود و خرید اموال مسروقه از معتادان و سارقان خرد در قبال فرو ش مواد مخدر به آن‌ها اعتراف کرد.

او  خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برخورد مرگبار پیکان وانت با موتورسیکلت

برخورد پیکان وانت با موتورسیکلت در شهرستان "سراوان" یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "احمد آذرکیش" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: یک فقره تصادف فوتی در شهر "محمدی" از توابع شهرستان سراوان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۴ این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پیکان وانت در زیر گذر روبروی شهرداری با یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ ترک نشین برخورد کرده است.

سرهنگ آذرکیش تصریح کرد: در این حادثه راکب ۵۷ ساله موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ترک نشین آن مجروح و توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان رازی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار "یحیی الهی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه ریزی از پیش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می رساند و سریعا از محل متواری می‌شود.

سردار الهی بیان کرد: ماموران پس هماهنگی قضایی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگرد های خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان، با بیان این که متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان گفت متهم: جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900186

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند