Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در این آیین که با حضور امیر سرتیپ محمد سهرابی مشاور مقام معظم رهبری در امور انتظامی، مدیر عامل، مسئولان و امامان جمعه منطقه آزاد کیش برگزار شد، حضور اقشار مختلف اعم از زن مرد بحدی بود که صحن و سرای مصلای بزرگ جزیره کیش پر شد و جمع کثیری از مردم در محوطه اطراف عزاداری کردند.

  شرکت کنندگان در این مراسم، ضمن عزاداری و تجلیل از خدمات برجسته سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، عملیات تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن این سردار بزرگ را محکوم و پایبندی خود را به آرمانهای امام، انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن  اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عزاداران و سخنرانان این مراسم همچنین ضمن تجلیل از شخصیت جهانی و معنوی  سردار سلیمانی به عنوان فرمانده دلها و محور مقاومت، خدمات وی در دفع داعش و ایجاد آرامش در منطقه؛ خواستار اقدام بین المللی و برخورد با تروریسم دولتی و جلوگیری از تجاوزات دولت آمریکا به حقوق بین الملل شدند.

 همچنین شرکت کنندگان در این مراسم ضمن در دست داشتن پوسترهایی از سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای عملیات ترویستی روز جمعه گذشته در بغداد و نمایش نوشته هایی مبنی بر محکومیت دولت آمریکا، خواستار پاسخ قاطع و کوبنده جمهوری اسلامی ایران به عاملان این جنایت شدند. 

 ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که روز جمعه با دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا انجام شد در رسانه ها،شبکه اجتماعی و محافل مردمی و مدیریتی جزیره کیش بازتابی گسترده داشت.

سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه (۱۳ دی) به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت، پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود. 

برچسب‌ها کیش تروریسم ایثار و شهادت قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش تروریسم ایثار و شهادت قاسم سلیمانی دونالد ترامپ دونالد ترامپ کیش تروریسم ایثار و شهادت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا زاهدی از رزمندگان و فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی بود که در کنار مردانی چون شهیدان حسین خرازی و احمد کاظمی همراه دیگر هم شهری های اصفهانی اش، مقابل حزب بعث ایستاد. سردار زاهدی پس از جنگ همچنان در میدان جهاد حضور داشت و این بار در محور مقاومت فعالیت های موثری داشت. 

این سردار رشید اسلام در عین گمنامی گام های بلندی در جهت پیروزی جنگ هایی چون جنگ 33 روزه برداشته بود و در سال های خیر این سرزمین سوریه بود که او را زیاد دیده بود. سرانجام هم فروردین سال جاری سردار زاهدی در کنسولگری ایران در سوریه توسط اسراییل در کنار چند تن دیگر از همرزمانش به شهادت رسید. 

حکم ابلاغ درجه سرتیپ تمامی در سال 1369

 شهید زاهدی علی رغم درجه بالای نظامی دوست نداشت لباس بسیجی را از تن دربیارد. همرزمانشان می گویند: سردار فرمانده لشکر شده بود و هنوز می خواست در لباس بسیجی بماند که با دستور فرماندهان بالاتر و اشاره به اینکه جایگاه فرمانده لشکری فقط برای پاسداران بود و نه بسیجیان، لباس سپاه پوشید.

پس از اتمام جنگ و وقتی ساماندهی نیروها بر اساس درجه انجام شد، او از این امر ناراحت بود و معتقد بود جو همدلی و برادری بین رزمندگان ممکن است آسیب ببیند و رنگ دنیایی بگیرد.

دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی

ولی تنها چیزی که بارها با خوشحالی می‌گفت، این بود که حضرت آقا درجه هایش را داده و آن سردوشی و دو مدال فتح و نصر را در کیف خاصی نگهداری می کرد و چون امام خامنه ای آنها را داده بودند برایش با ارزش بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • عزاداری مهاجرین افغانستانی همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی