Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: به جای پرچم سیاه، پرچم سرخ را با شعار «یالثارات الحسین(ع)» به نشانه انتقام بر فراز جمکران برافراشتیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رحیمیان امشب در مراسم وداع با شهدای مقاومت در مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، از یاوران راستین امام زمان(عج) با شاخص‌های مهدوی بودند و مهم ترین نشانه و شاخص آن‌ها پیروی از مقام ولایت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: سخن از فضیلت این شهیدان و همرزمان و شهدای دفاع مقدس و حرم و نقش عظیم آن‌ها در تمهیدات ظهور است که در این مجال نمی‌گنجد.

وی تصریح کرد: ما در مسجد جمکران به عنوان خادم این پایگاه عظیم تشیع، به جای پرچم سیاه، پرچم سرخ را با شعار «یالثارات الحسین(ع)» به نشانه انتقام بر فراز جمکران برافراشتیم.

رحیمیان بیان کرد: دشمنان و رسانه های غربی در سطح گسترده با اظهار ترس و خوف و نگرانی اعلام کردند که از شعار انتقام سخت ملت ایران هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: این انتقام نه تنها از طرف ملت ایران اسلامی که از سوی همه مجاهدان و مقاومان در جهان تشیع در قبال جنایت امریکا و اسرائیل و اذناب آن ها در منطقه همچون آل سعود و صهیونیست به وقوع می‌پیوندد.

تولیت مسجد مقدس جمکران عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی و یارانش اگر چه برای جهان اسلام و جهان مقاومت سخت بود، اما دنیا شاهد عظمت ملت ایران و عظمت مردم عراق و پیوند مستحکم این دو ملت حول محور ولایت و فرهنگ شهداست.

وی گفت: انشالله بساط آمریکا به برکت خون شهدا از منطقه برچیده خواهد شد و اسلام و مقاومت زمینه ساز راه پیروزی بر اسرائیل ستمگر و و آزادی قدس شریف را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا

پرفورمنس "خروش ملت‌ها" به کارگردانی مریم شعبانی تلاش می‌کند با زبان هنر، صدای اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم مظلوم غزه را به گوش جهان برساند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه تئاتر بانوان هنر مقدس به کارگردانی مریم شعبانی و به همت گروهی از بانوان دانشجوی هنرمند از کشورهای مختلف، پرفورمنس "خروش ملت‌ها" را در حمایت از اعتراضات اخیر بی سابقه دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، تولید و منتشر کرد.

.

مریم شعبانی، سرپرست گروه هنر مقدس که در حوزه تئاتر ویژه بانوان فعال است، درباره جدیدترین پروژه اجرایی این گروه به نام "خروش ملت‌ها" که در قالب یک کلیپ 50 ثانیه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: هنر مقدس گروهی نمایشی است که تمام آثارش تاکنون در حوزه زنان و برای زنان با موضوعات مختلف مذهبی، اجتماعی، تاریخ ایران و تاریخ جهان تولید شده است.

او ادامه داد: این گروه تلاش کرده تا این لحظه برای رشد و توسعه فردی و اجتماعی زنان آثار خود را تولید کند. اما به دلیل شرایط پیش آمده در غزه و اعتراضات جهانی، تصمیم گرفتیم این اثر را تولید کنیم.

سرپرست گروه هنر مقدس درباره انگیزه خود و گروه از تولید این پرفورمنس توضیح داد: همیشه هنرمندان در تمام مجامع و تاریخ پیشرو بوده‌اند. هنرمندان مردم را یا به قیام و یا به صلح دعوت و در کل، رویدادی را ثبت کرده‌اند.

 

عملیات "وعده صادق" حرکت در مسیر نظم جدید جهانی است

 

شعبانی ادامه داد: تلاشمان این است هنرمندان جهان را وارد میدان کنیم و از آن‌جا که زبان هنر برنده‌تر و قوی‌تر از سلاح‌های نظامی و ارتشی است، هنر بتواند در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و حامیان آزاده آن مؤثرتر واقع شود.

گروه تولید پرفورمنس "خروش ملت‌ها" متشکل از 55 بانوی هنرمند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • پرچم فلسطین بر فراز دانشگاه هاروارد!
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد