Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:08:14 GMT

تراکتور تنها یک باشگاه ورزشی نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۷۱۳۹

تراکتور تنها یک باشگاه ورزشی نیست

معاون فرهنگی باشگاه تراکتور گفت: آقای زنوزی نشان دادند که تراکتور تنها یک باشگاه ورزشی نبوده و بخش فرهنگی آن نیز در کنار بعدی ورزشی اهمیت دارد.

محمد نصیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در ابتدا شهادت سردار رشید اسلام را به مردم ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض می‌کنم و وقتی ایشان در قید حیات بودند با زحمات و رشادت‌شان امنیت به جامعه اسلامی به ارمغان آوردند و با شهادت‌شان وحدت را به بلاد اسلامی هدیه کردند و انشاالله همیشه یاد و راه و نهضت این شهید بزرگوار ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه مردم ایران بعد از این حادثه معزا هستند و گویی که هر کسی از خانواده خود یک نفر را از دست داده است و ‌چنین حس و حالی در جامعه است و به پاس قدردانی از زحمات این عزیز همه ارگان‌ها و نهاد‌‌های دولتی و خصوصی دست به کار شدند و آقای زنوزی هم که خودش یک جهادگر در حوزه اقتصادی است و پایه و اساس فوتبال استان ما را طراحی می‌کند، برای اولین ورزشگاه در کشور به نام این شهید کرده و ورزشگاه بنیان دیزل به ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تغییر نام داد.

وی گفت: این ورزشگاه در سال 92 به بهره‌برداری رسید و یک مجتمع است که محل بازی تیم ماشین‌سازی و محل دائمی تمرین تیم تراکتور بوده و ظرفیت این ورزشگاه 12 هزار نفر بوده و امکان افزایش ظرفیت ورزشگاه وجود دارد و یکی از بهترین و کاملترین ورزشگاه‌های کشور هم به لحاظ زیر ساخت و هم امکانات است و این ورزشگاه در شان سردار بزرگ دل‌ها شهید قاسم سلیمانی بوده و انشاالله توسعه‌اش هم به نام این شهید انجام خواهد شد.

وی گفت: این اقدام مالک باشگاه نشان داد که تراکتور تنها باشگاه ورزشی نبوده و این اقدام فرهنگی برای اولین بار توسط بخش خصوصی انجام شده و نشان داده شد که در بخش فرهنگی هم در کنار بعد ورزشی برای باشگاه تراکتور اهمیت دارد.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی شهید تراکتور تبریز محمد نصیری زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی|کابوس حذف پرسپولیس مقابل گربه سیاه
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان