Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:26:00 GMT

بازیگران قدرت در جوامع مدرن امروزی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۷۲۵۸

بازیگران قدرت در جوامع مدرن امروزی

ماجرا از دعوای دو پسربچه آغاز می‌شود؛ پسر خانواده رایل، دندان همکلاسی اش را شکسته و خانواده‌اش درصدد دلجویی از والدین پسر مصدوم برآمده‌اند. گفت‌وگوها ابتدا سر و شکلی معقول دارند اما کمی که پیش می‌رود، خشونت موجود در شخصیت‌ها و وحشی‌گری‌شان بروز پیدا می‌کند.

این بخشی از داستانی است که در نمایش «خدای کشتار» به‌کارگردانی علیرضا کوشک جلالی می‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشنامه «خدای کشتار» کاری از یاسمینا رضا، بازیگر و نویسنده فرانسوی است که بارها از سوی کارگردانان مختلف روی صحنه رفته است. مهم‌ترین نقد یاسمینا رضا در این نمایشنامه، نقد قدرت در جوامع مدرن است و آن‌طور که منتقدان پیش‌ از این گفته‌اند: «خدای کشتار، استعاره‌ای از انسان‌های قدرتمند دوران معاصر است که برای رسیدن به خواسته‌هایشان از هیچ‌چیز نمی‌گذرند و در عین حال نقاب روشنفکری بر صورت دارند.» از آنجایی که هنوز خبری درباره تمدید زمان اجرا منتشر نشده است، فقط تا امروز برای تماشای آن فرصت دارید. برای سایر علاقه‌مندان هم توصیه می‌شود با مطالعه کتابی با همین عنوان، نمایش‌نامه اثر را بخوانند که آن هم خالی از لطف نیست.
نمایش خدای کشتار
کارگردان: علیرضا کوشک جلالی
بازیگران: سعیدخسروی، محسن آقا قدیری، زهره استادی و رؤیا فخاری
فرهنگسرای مهر، تالار سپهر
زمان: ۲۹ آذر تا ۱۷ دی- ساعت ۱۸:۰۰
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا تمدن‌ها با گذشت زمان شکننده‌تر می‌شوند؟ (+عکس)
  • اشتغال‌زایی جوامع محلی با فرآوری محصولات بلوط
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • ویدئو| روش مدرن بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند