Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان سقز از رهایی یک زندانی سقزی از پای چوبه دار خبر داد و گفت: امسال همچنین دو زندانی دیگر محکوم به اعدام در این شهرستان با رضایت شاکیان از مرگ حتمی نجات یافتند.

محمدرشید غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: جوانی که در سال 92 در یک نزاع ناخواسته مرتکب قتل شده بود، حکم اعدام برایش صادر شده بود که پس از تلاش‌های فراوان و با وساطت بزرگان و معتمدین و همچنین موافقت دیوان عالی کشور این حکم به پرداخت دیه تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سقز ادامه داد: این جوان دو روز پیش با پرداخت دیه 270 میلیون تومانی که توسط خیرین و مردم نوعدوست و با همکاری بسیار صمیمانه محمد عبدی از فعالان اجتماعی برای جمع‌آوری دیه برای این زندانی متحمل زحمات زیادی شد جمع‌آوری شد و خانواده کلهر هم در این راستا تلاش کردند.

وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان و شورای حل اختلاف هم در این راستا بسیار تلاش کردند و شماره حساب مادر این زندانی تحت عنوان "کمپین نجات جان یک آدم" برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی ارائه شد و در نتیجه مبلغ دیه به میزان ۲۷۰ میلیون تومان را با همکاری خانواده متهم به قتل (۲۳۰ میلیون کمک‌های مردمی و ۴۰ میلیون خانواده) را جمع‌آوری کنیم.

وی از تمام کسانی به ویژه کمپین مردمی از مردم نوعدوست، معتمدین، خانواده مقتول، انجمن حمایت از زندانیان و مسئولان قضایی و زندان سقز تشکر کرد.

غفوری در پایان گفت: امسال همچنین 2 زندانی محکوم به اعدام با کمک‌های خیرین سقزی و تلاش‌های انجمن حمایت از زندانیان، شورای حل اختلاف و تلاش معتمدین سقزی از قصاص نجات یافتند.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران نجات یافت
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • نجات جوان اهل گرمی از چوبه دار در تهران
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی