Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری با اعلام این خبر گفت: نوزدهم مهر امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه قاپیدن به دادخواهی خانمی جوان برای رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به این یگان ارجاع شد. وی بیان کرد: شاکی با حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی اعلام کرد، ساعت ۱۱:۰۰ صبح روز هجدهم دی ماه در حال عبور از بولوار شاهد بودم که دو موتورسوار جوان با یک دستگاه موتورسیکلت قرمز رنگ، گوشی تلفن همراهم را سرقت کردند و از محل گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده در اختیار تیمی از کارآگاهان مبارزه با قاپ زنی پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت. در گام اول تحقیقات، کارآگاهان با مراجعه به محل سرقت، تصاویری از سارقان به دست آوردند و هویت و مخفیگاه آنان شناسایی نشد تا این که تلفن همراه سرقتی توسط فردی روشن و مشخص شد که روشن کننده تلفن همراه خانمی است که به علت کلاهبرداری در زندان شهر ری بازداشت است.

نثاری با اشاره به این که در گام تحقیقات پلیسی، مشخص شد که فرزند این خانم به نام یاشار و ۲۱ ساله است، افزود: با هماهنگی بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۵ تهران مادر یاشار از زندان احضار شد و تأیید کرد که در تصاویر به دست آمده یکی از سارقان پسرش است. رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: در مرحله بعدی تحقیقات کارآگاهان مخفیگاه یاشار در خانی آباد نو را شناسایی کردند و در نهایت وی با هماهنگی‌های قضایی و در بیست و هفتم آذرماه در مخفیگاهش دستگیر شد. نثاری در ادامه افزود: با انتقال یاشار به پایگاه چهارم وی علاوه بر سرقت گوشی به ۵۵ فقره سرقت نیز با همکاری همدستش اعتراف کرد. این مقام انتظامی با بیان این که متهم دوم پرونده به نام سامان نیز در سوم دی ماه دستگیر شد، گفت: هر دو متهم اظهار کردند که پس از سرقت گوشی‌ها را به صورت دست فروشی می‌فروختند. نثاری خاطرنشان کرد: با توجه به محدوده زمانی و مکانی اعترافات متهمان و بررسی تردد آن‌ها در ساعات شبانه‌روز از طریق روش‌های پلیسی، تعداد زیادی از مال باختگان شناسایی و به پایگاه چهارم دعوت شدند و پس از مواجهه حضوری با متهمان، تعداد ۲۳ نفر از مال باختگان متهمان را به عنوان سارقان گوشی‌هایشان شناسایی کردند که برای احقاق حق و سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو

سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مترو ، سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو