Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@06:09:23 GMT

گیاهی که زایمان طبیعی راراحت‌ میکند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۷۶۶۳

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: گیاه مریم گلی خواص شگفت انگیزی برای سلامتی افراد به خصوص مادران باردار دارد. ناطقان:داود حاج محمد خانی، محقق و پژوهشگر طب سنتی اظهار کرد: مریم گلی یا کلپوره گیاهی است که خاصیت‌های فراوانی برای پوست، مو و سلامتی دارد.

حاج محمد خانی گفت: بانوانی که می‌خواهند زایمان طبیعی و راحتی داشته باشند می‌توانند چهار روز قبل از از زایمان، روزانه یک فنجان دمنوش مریم گلی را میل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این محقق و پژوهشگر طب سنتی افزود: افراد برای درمان اختلالات کبدی، تب و سرماخوردگی، پایین آمدن قند خون و تصفیه خون پس از جوشاندن ۲۵ گرم گل و برگ گیاه مریم گلی در یک لیتر آب آن را صاف کرده روزانه دو فنجان میل کنند.

زایمانی راحت با گیاه مریم گلی
او تصریح کرد: افراد برای درمان زخم‌ها و آفت‌های مزمن دهان می‌توانند آب جوشانده غلیظ گیاه مریم گلی را با نصف مقدار آن گیاه مازو مخلوط کنند و دهان خود را با آن شستشو و ضدعفونی کنند.



او ادامه داد: برای تقویت موی سر ۱۰ گرم گیاه مریم گلی را در یک لیتر آب بجوشانید موها را با آن شستشو دهید؛ این کار باعث کاهش چربی سر می‌شود و برای تقویت پوست و مو هم مفید است.

حاج محمد خانی بیان کرد: ۲۰ گرم کلپوره را با ۱۰ گرم اسطوخودوس را ترکیب و در یک لیتر آب بجوشانید. این دمنوش برای درمان صرع، تشنج و آرامش اعصاب بسیار مفید است. همچنین این دمنوش شادی آور است و هضم غذا را آسان می‌کند.

این متخصص و پژوهشگر طب سنتی افزود: افرادی که افت شدید قند خون دارند و از زخم معده رنج می‌برند می‌توانند ۱۰ گرم مریم گلی را در یک لیوان سرکه کهنه انگور به مدت ۲۴ ساعت بخیسانند و پس از صاف کردن سرکه را میل کنند.

خواص مریم گلی

حاج محمد خانی یادآوری کرد: افراد برای ضدعفونی کردن محیط به ویژه در زمان شیوع سرماخوردگی می‌توانند از بخورگیاه مریم گلی استفاده کنند.

او در پایان گفت: افراد می‌توانند گیاه مریم گلی را کوبیده و ۱۲ ساعت در آب بخیسانند و سپس بر روی زخم‌های عفونی خود ضماد کنند. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: گیاه ، زایمان طبیعی ، راحت تر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گیاه زایمان طبیعی راحت تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، یک خانم باردار ۲۸ ساله با سابقه یک بار زایمان و یک سقط، در چهل و دومین هفته بارداری به یکی از مراکز بیمارستانی قم مراجعه می کند.

تلاش برای انجام زایمان طبیعی انجام و بی نتیجه می ماند و مادر جهت زایمان سزارین به اتاق عمل منتقل می شود. پس از خروج جنین، به ناگاه مادر دچار ایست قلبی شده که بلافاصله تلاش جهت احیا مادر شروع می شود.

این مادر با حالت اینتوبه به icu منتقل می‌شود و به علت وضعیت بحرانی وی، پس از هماهنگی با دفتر پرستاری بیمارستان شهید بهشتی، به بیمارستان منتقل می شود.

پس از انتقال به بیمارستان تیم پزشکی و پرستاری با مدیریت دکتر وفایی منش وارد عمل شده و جان مادر را نجات می دهند.

درحال حاضر با تلاش وهمت شبانه روزی  کادر درمان، بیمار هوشیار بوده و وضعیت وی پایدار است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • یک گیاه ضد باکتری برای درمان برخی بیماری‌های عفونی
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • گیاهی مفید برای مشکلات معده
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان