Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@08:12:54 GMT

پایان تصویربرداری «از سرنوشت» تا یک ماه دیگر

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۷۸۶۵

صراط:

تصویربرداری فصل سه مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان تا یک ماه دیگر ادامه دارد و این سریال این شب‌ها از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 

علی اکبر تحویلیان تهیه کنندگی این سریال را به عهده دارد که پیش از این سریال «از یادها رفته» را تهیه کرده است. همچنین این روزها گروه تولید در لوکیشن ثابتی که کارگاهی حوالی شرق تهران است، مشغول تصویربرداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمامی بازیگرانی که در فصل یک و دو این سریال بازی کردند، در فصل سه نیز حضور دارند و مونا کرمی آخرین بازیگری است که به گروه ملحق شده است. 

به گزارش فارس، کارگردانی فصل سه این سریال در ۲۰ قسمت به کارگردانی محمدرضا خردمندان است. همچنین فرامرز بادام‌پور مدیر هنری و خسرو دادگرمرام تصویربرداری این سریال را به عهده خواهند داشت. در فصل سه این سریال هیچ گونه بازسازی لوکیشن وجود ندارد و تمامی اتفاق‌ها در سال ۹۸ و در تهران امروز رخ می‌دهد.

مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران جوان این سریال هستند.

این سریال ۵۰ قسمتی توسط جمعی از نویسندگان به سرپرستی محمد محمود سلطانی و نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمده است و برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

به گزارش فارس، سریال ۵۰ قسمتی «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان در سه فصل برای پخش از شبکه دو سیما تهیه می‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تصویربرداری محمدرضا خردمندان مجموعه تلویزیونی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر

گروه جهادی شهید سلیمانی و گروه جهادی شهید کوچری در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی در محل پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری حضور یافتند و تعداد ۵۰ نفر از بیماران را به صورت رایگان ویزیت کردند.

شهروندخبرنگار ما این اقدام جهادی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

 

بیشتر بخوانید:

گزارشی از اقدامات جهادی دانشجویان در مناطق محروم تربت جام + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • شروع ساخت «نارنیا» گرتا گرویگ در آگوست/ فیلمبرداری ۷ ماهه!
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟