Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:24:42 GMT

فهما چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۸۰۲۵

فهما چیست؟

ایسنا/مرکزی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی گفت: طرح فهما پله‌ای برای ارتقا و فرصتی ارزشمند برای استفاده از ایده هاست.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سامانه فهما(فرهنگی و هنری مساجد ایران) با همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور راه‌اندازی شده است و در راستای ثبت‌نام اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری، ثبت فعالیت‌ها و رویدادهای کانون‌های فرهنگی وهنری سطح کشور فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه بر اساس این طرح، برترین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و همچنین برترین ستاد استانی با بررسی‌های انجام‌شده از طریق سامانه مربوطه معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، افزود: مسئولان و رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در راستای ثبت اطلاعات و تشویق و ترغیب اعضا برای اقدام به ثبت‌نام در سامانه فهما دارند و باید با تعامل و مشارکت و همچنین ارتباط ویژه خود، نسبت به ثبت اطلاعات مربوطه اقدام و کانون خود را در معرض رقابت طرح ملی فهما قرار دهند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی، طرح پایتخت فرهنگی مساجد ایران(فهما) را فضای بسیار خوبی برای رشد و اعتلای فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد سطح کشور دانست و خاطرنشان کرد: ما می توانیم در این فضا درست برنامه ریزی کنیم، فضای موجود را شناسایی کنیم و ایده های ناب را مبادله و اشتراک گذاری کنیم. در واقع طرح فهما پله ای برای ارتقا و فرصتی ارزشمند برای استفاده از ایده هاست.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه با استفاده از فهما هر کانونی می‌تواند از وضع خود مطلع شود و فعالیت‌های خود را با دیگر کانون‌های شهری، استانی و کشوری مقایسه کند، اظهار کرد: فهما فضای جدیدی برای تلاش مضاعف در مساجد است و باید یاد بگیریم اقدامات و فعالیت های خود را ثبت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند