Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، مون جائه این، رئیس‌جمهور کره‌جنوبی گفت: «پیشنهاد می‌کنم دو کره برای بحث‌های جدی درباره صلح در شبه جزیره، نشست برگزار کنند.»

رئیس‌جمهور کره‌جنوبی با اعلام اینکه این کشور بهترین امکانات را برای گفت‌وگوی آمریکا و کره‌شمالی فراهم خواهد کرد، افزود: «پیشنهاد می‌کنم همکاری مرزی بین دو کره برای حفظ امنیت مردم کره آغاز شود و تحریک برای هیچکس فایده‌ای ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مون جائه این، رئیس‌جمهور کره‌جنوبی برای دیدار دوباره و چندباره با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی ابراز تمایل کرد و گفت: «برگزاری المپیک مشترک ۲۰۳۲ در دو کره، فرصتی است که نشان دهیم ما یک ملت واحدیم.»

پیش‌تر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ابراز تردید درباره رفتار کره‌شمالی گفته است: «تصور نمی‌کنم کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی به حرف خود پایبند نباشد، اما شاید هم نباشد!»

پیش‌تر نیز ترامپ در واکنش به تهدید کره‌شمالی گفته بود: «تصور می‌کردم که کیم جونگ اون (رهبر کره‌شمالی ) مردی است که به وعده‌هایش عمل می‌کند.»

رهبر کره‌شمالی به تازگی اعلام کرد کشورش به توسعه برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و یک سلاح راهبردی جدید را در آینده نزدیک رونمایی می‌کند. کیم جونگ اون تهدید کرد: «اگر آمریکا از اقدامات خصمانه‌اش دست برندارد، اقدامی شوک‌آور انجام خواهیم داد و به زودی از یک سلاح راهبردی جدید رونمایی می‌کنیم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی کره جنوبی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)




منبع:پیج rolan_dez

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش خواننده کره‌ای به آهنگ «سلام یا مهدی» (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • جهت چرخش آب در اکوادور خط میانی کره شمالی و جنوبی (فیلم)