Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم حدادی‌فر، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان بدون سرمربی، اظهار داشت: حدودا ۱۰ روزی است که تمرینات را زیر نظر مربیان تیم آغاز کردیم و روند خوبی را در پیش گرفته‌ایم. ما هم منتظر انتخاب سرمربی هستیم تا بتوانیم شکل بهتری بگیریم و برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره طولانی‌شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید ذوب‌آهن گفت: واقعیت این است که پروسه طولانی شده است. همه تیم‌ها الان سرمربی دارند و ما هم باید تمرینات‌مان این روز‌ها زیر نظر سرمربی باشد، اما اینطور نیست. ما هم اخبار را از رسانه‌ها دنبال می‌کنیم. چیزی که مشخص است مدیران به دنبال انتخاب بهترین گزینه هستند و امیدوارم هرچه زودتر به جمع‌بندی برسند و سرمربی را انتخاب کنند تا تیم برای نیم‌فصل دوم بهتر آماده شود.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در واکنش به این که برخی از بازیکنان این تیم دنبال جدایی هستند، تصریح کرد: بررسی این مورد مربوط به باشگاه و البته قرارداد بازیکنان است. نظر شخصی من این است که اگر بازیکنی دلش با تیم نیست و فکر می‌کند رفتنش به تیم دیگری باعث پیشرفت او می‌شود، بهتر است باشگاه شرایط را برای جدایی او فراهم کند تا بتواند برود. ذوب‌آهن باشگاه بزرگ و با قدمتی است که روزی همه آرزو داشتند در آن بازی کنند و این تیم ملی‌پوشان زیادی داشت. اگر بازیکنی می‌بیند شرایط برایش غیرقابل تحمل شده، بهتر است باشگاه به او اجازه جدایی دهد تا برود.

حدادی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: حرف آخر من با هواداران است. می‌دانم که روز‌های سختی را سپری می‌کنند و نیم‌فصل خوبی را پشت سر نگذاشته‌ایم و آن‌ها را اذیت کردیم. امیدوارم هواداران باز هم مثل همیشه صبوری و از ما حمایت کنند تا سرمربی جدید انتخاب شود و در نیم‌فصل دوم نتایج ضعیف گذشته را جبران کنیم.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی قاسم حدادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد

 مربی پیشین پرسپولیس و عضو فعلی کادرفنی تیم ملی به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد.

به گزارش تسنیم، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز حمید مطهری را به عنوان مسئول فنی تیم و سرمربی موقت انتخاب کردند.

تراکتوری‌ها که به دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم مطهری را به عنوان مسئول فنی انتخاب کنند.

 مطهری که یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی نیز است با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد ادینهو به تراکتور عجیب شد!؟ یحیی انتقام کالدرون را از تراکتور گرفت/ پرسپولیس فاتح "جنگ" آزادی!

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد