Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی شمخانی در مورد وضعیت جریان مقاومت در منطقه پس از شهادت سردار سلیمانی توسط آمریکایی‌ها گفت: اراده دفاع از ملت مستضعف منطقه  از  زمان امام خمینی پایه گذاری شد و توسط رهبر معظم انقلاب استمرار پیدا کرده است .

 وی ادامه داد: از دیگر سو در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که جریان مقاومت نسبت به 20 سال پیش  ساختار و سامان جغرافیایی گسترده‌تری دارد و در فضای گسترده‌تری نفس می‌کشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب دو موضوع مورد اشاره به اضافه  راهبرد ایران در برابر  فشار حداکثری آمریکا که همان "ایستادگی فعال" است و یکی از ارکان آن ایستادگی منطقه‌ای است باعث می‌شوند که خون و شهادت سلیمانی جریان مقاومت را تقویت کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت : غربی‌ها و آمریکایی‌ها خواهند فهمید که سلیمانی شهید خطرناک‌تر از سلیمانی زنده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران علی شمخانی سردار سلیمانی فشار حداکثری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تشییع پیکر شهید محمدمهدی فانی در شهرستان طبس
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • بیش از ۲۰۰۰ نفر در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا دستگیر شدند
  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده