Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: محبوبیت و مقبولیت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی چیزی فراتر از مرز‌ها بوده و همین موجب هراس دشمن از عواقب اقدام شرور خود می‌شود. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام میثم فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: امروز استان اردبیل شاهد حضور خیل عظیم عاشقان حضرت ابی‌عبدالله‌الحسین(ع) در میعادگاه همیشگی بود که تمام آحاد مردم از قشرها و صنف‌های مختلف آمده بودند تا ارادت خود را به مقام شامخ شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خون امثال سردار سلیمانی تلاش دشمن در حذف یاد شهیدان را ابتر کردسردار سلیمانی پیروزی را در عزت ملی یافت / رمز سرافزاری سردار دلهاکاظمی: جامعه مقاومت افغانستان قرابت ویژه‌ای با سردار سلیمانی دارد

وی با اشاره به اینکه محبوبیت سردار سپهبد سلیمانی موجب اتحاد و وحدت بین کشورها شد افزود: بعد از ترور شخصیت مهم نظامی کشور شاهد هستیم که ملت‌ها با قومیت‌ها و نژادهای متفاوت در مناطق مختلف به چه شکلی ارادت مخلصانه خود را به این شخصیت نشان داده و با انزجار از آمریکای خونخوار خواستار انتقام سخت از این نیروی پلید شیطانی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان تصریح کرد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی یک شخص نبود، یک نفر هم نبود، بلکه این شخصیت والای انقلابی به تنهایی یک ملت و یک فرهنگ بود که با شهادت خود داغ بزرگی را بر دل مردم ولایت‌دوست این کشور گذاشت که امیدواریم راه آن عزیز بزرگوار همواره پررهرو باشد.

فیاضی با بیان اینکه امروزه جوانان ما الگوهایی همچون سردار سپهبد سلیمانی دارند، یادآور شد: اگر آمریکا با رفتار قلدرمآبانه خود مسئولیت صفر تا صد این ترور را گردن گرفته است باید این مهم را به خوبی بداند که قاسم‌های زمان کشور ما هنوز زنده هستند و تا آخرین قطره خون خود پا جای پای سردار سپهبد سلیمانی خواهند گذاشت.

وی ضمن تسلیت به جامعه ولایت‌دوست کشور و رهبری معظم انقلاب و همچنین خانواده آن بزرگوار اظهار کرد: سردار بزرگ اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود داغ بزرگی نه تنها در دل یک جامعه بلکه حسرت بزرگی را در دل ملت‌های مختلف گذاشت و امروز در شبکه‌های مختلف شاهد انعکاس عکس‌العمل مردم در کشورهای مختلفی همچون روسیه،‌ ترکیه، عراق و سایر کشورها هستیم.

انتهای پیام/133/ح

R41374/P/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز