Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@21:52:30 GMT

واتس‌اپ رکورد زد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۸۲۳۷

واتس‌اپ رکورد زد

براساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده، پلتفرم واتس‌اپ ۱۰۰ میلیارد پیام طی روز پایانی سال ۲۰۱۹ جا به جا کرده و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش جنوب نیوز؛براساس تازه‌ترین اخبار منتشر شده، نرم‌افزار واتس‌اپ ۱۰۰ میلیارد پیام طی روز پایانی سال ۲۰۱۹ جا به جا کرده و رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس داده‌های موجود، این رقم بیشترین تعداد در یک روز بوده، بیش از ۲۰ میلیارد از این پیام‌ها از سوی کاربران هند رد و بدل شده است.

واتس‌اپ می‌گوید اکثر پیام‌های ارسال شده محتوای سال نو مبارکی داشته‌اند؛ در روز ۳۱ دسامبر از تاریخ ۱۲ شب تا ۱۱:۵۹ مردم سراسر در جهان با ارسال ۱۰۰ میلیارد پیام در واتساپ رکوردشکنی کردند. از این تعداد ۱۲ میلیارد عکس نیز رد و بدل شد.

پلتفرم واتس‌اپ که متعلق به شرکت فیس‌بوک است توانسته رکورد تازه و بی‌نظیری را به ثبت برساند.

رقم بالای پیام‌های ارسال شده نشان از محبوبیت این پیام‌رسان در سراسر جهان دارد؛ به استثناء چین که استفاده از این پلتفرم را ممنوع کرده است.در میان یک میلیارد شهروند چین، تعداد پیام‌های ارسال شده از سوی هر شخص به طور تقریبی 13 پیام بوده است.

داده‌ها حاکی از آن است، مردم انگلیس حددو 900 میلیون پیام در شب سال نوی میلادی ارسال کرده‌اند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید

ارسال کمک های مردمی به حساب مولوی عبدالحمید مورد انتقاد روزنامه کیهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

دیگر خبرها

  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • تاش رکورد دار بارندگی در استان سمنان
  • لیونل مسی و ارسال 5 پاس گل در دیدار مقابل نیویورک رد بولز / فیلم
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل