Web Analytics Made Easy - Statcounter

مومنی گفت: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۴۳ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و ۴۷۵ مددجوی تحت حمایت و متقاضی نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «مجید مومنی» در جلسه هسته محرومیت زدایی و توانمندسازی بیان کرد: جامعه تحت حمایت کمیته امداد متشکل از گروه ها و سنین مختلف است که به تناسب شرایط، هریک دارای توانایی هایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: توانمندسازی مددجویان در کمیته امداد با توجه به شرایط مختلف این عزیزان به اجرا درمی آید، به این ترتیب که برخی از مددجویان به دلیل کهولت سن و شرایط خاص توانایی کار ندارند، برخی دیگر چون زنان سرپرست خانوار به دلیل لزوم حضور بیشتر در خانه، باید در مشاغل خاصی مشغول به کار شوند.

 

وی اضافه کرد: دقت نظرها در ایجاد اشتغال که حاصل مطالعات و تجربیات گذشته است، بر ایجاد اشتغال مبتنی بر ارزیابی صحیح و ایجاد اشتغال مبتنی بر دانش و مهارت تأکید می کند.

 

مومنی اعلام کرد: طی 9 ماهه سال جاری بیش از 43 میلیارد و 780 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی به یک هزار و 475 مددجوی تحت حمایت و متقاضی نیازمند پرداخت شده است.

 

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) در ایجاد اشتغال بر اولویت ایده های نو در طرح های اشتغال تأکید دارد، البته طرح هایی با همین رویکرد در کمیته امداد پیگیری شده که می تواند به تولید برق از انرژی خورشیدی، میوه خشک کنی، پرورش و تولید گیاهان دارویی و بوم گردی اشاره کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین توضیح داد: ظرفیت های مختلفی در استان قزوین داریم که لازم است از این ظرفیت ها استفاده شود تا بسترایجاد اشتغال پایدار را برای خانواده ها ایجاد کنیم، عرصه هایی که به درآمدزایی شایسته منجر می شود.

 

وی یادآور شد: کمیته امداد امام (ره) با استفاده از طرح های مختلف و اجرای بسته تشویقی کارفرمایی، سیاست اشتغالزایی را برای مددجویان به طور جدی دنبال می کند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مدیرکل کمیته امداد قزوین نیازمندان اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد