Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:51:24 GMT

۴ بازیکن جدید به تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۸۴۵۰

۴ بازیکن جدید به تیم فوتبال ۹۰ ارومیه پیوستند

یحیی بهاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زینالی کاپیتان ۲۲ ساله فصل گذشته تیم فوتبال ۹۰ ارومیه بود که در نیم فصل دوم امسال به ارومیه بازگشت.

وی بیان کرد: بهمن کامل مدافع میانی فصل قبل تیم گل‌گهر سیرجان است و عضویت در تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، فولاد خوزستان و نفت تهران را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: عباسیان آقای گل فصل قبل لیگ دسته ۲ فوتبال کشور بود و  مهاجم سابق تیم‌های شاهین بوشهر، ملوان بندر انزلی، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی ۹۰ ارومیه گفت: علی‌پور بازیکن ارومیه‌ای تیم امید و بزرگسالان پرسپولیس تهران است که در مقطعی با نظر برانکو ایوانکوویچ به تیم بزرگسالان پرسپولیس اضافه شده بود.

بهاری گفت: با افزوده شدن این چهار بازیکن به ترکیب تیم ۹۰ ارومیه، شاهد حضوری پر قدرت در رقابت‌های دور برگشت لیگ یک کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: دیدارهای نیم فصل دوم لیگ دسته یک فوتبال کشور /جام آزادگان/ از امروز، سه‌شنبه ۱۷ دی ماه آغاز می‌شود و تیم ۹۰ ارومیه در نخستین دیدار دور برگشت خود میزبان تیم شهرداری تبریز است.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه ۲۷ آذر امسال در دیدار معوقه هفته چهاردهم از دور رفت لیگ دسته یک کشور با قبول شکست یک بر صفر مقابل تیم فجر سپاسی شیراز قهرمانی نیم فصل «جام آزادگان» را از دست داد و در رده چهارم قرار گرفت.

امسال تیم فوتبال ۹۰ ارومیه از هشت بازی خانگی قبلی خود، هفت برد و یک مساوی کسب کرد و این نخستین باخت خانگی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در ورزشگاه تختی این شهر بود.

با پایان یافتن دیدارهای دور رفت جام آزادگان تیم مس رفسنجان با کسب ۳۳ امتیاز و تفاضل گل کمتر در صدر قرار گرفت، فجر سپاسی شیراز و گل ریحان البرز با همین امتیاز و تفاضل گل بیشتر به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ۹۰ ارومیه نیز با اندوختن ۳۲ امتیاز در رده چهارم جای گرفت.

کسب ۹ پیروزی، پنج تساوی، ۳ شکست، ۱۶ گل زده، ۸ گل خورده حاصل تلاش تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته هفدهم این رقابت‌ها بوده است.

فوتبال شهر ارومیه سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ این شهر در لیگ دسته یک کشور جان تازه‌ای به خود گرفت.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

دقیقه ۱۰: ارونوف گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دقیقه ۱۸: ضربه ایستگاهی بازیکن آلومینیوم با ضربه سر بازیکن خودی به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس با ضربه تماشایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۷: ضربه سر بازیکن آلومینیوم را گلر جوان پرسپولیس در اختیار گرفت.

در حال تکمیل

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • بُرد ارزشمند تیم پاریزه ر کردستان در خانه
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!