Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-30@12:46:49 GMT

رییس دفتر وزیر دفاع آمریکا استعفا می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۸۶۲۲

خرداد: در راستای ادامه خروج مقامات ارشد دفاعی از پنتاگون، "اریک چیونینگ" رییس دفتر وزیر دفاع آمریکا نیز قرار است در پایان ماه ژانویه (بهمن) استعفا کند.  
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا ، تارنمای پولیتیکو، «آلیسا فرح» سخنگوی پنتاگون روز دوشنبه گفت: با کناره گیری چیونینگ، "جین استوارت" کارمند ارشد جمهوری خواه در کمیته خدمات مسلح مجلس و مشاور ارشد پیشین رئیس ستاد مشترک جایگزین وی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  چیونینگ یک افسر اطلاعاتی پیشین ارتش آمریکا است که سابقه فعالیت در دوران چهار رییس پنتاگون را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز در دفتر مارک اسپر مشغول فعالیت است.  وی در سال ۲۰۱۷ به عنوان معاون دستیار دبیر سیاست‌های صنعتی به پنتاگون پیوست.  استعفای چیونینگ از ادامه همکاری با پنتاگون در حالی منتشر می‌شود که پیش از این «تینا کیدانو»، مشاور ارشد وزارت دفاع آمریکا در امور همکاری‌های بین‌المللی، «کاری بینگن» یکی از معاونان وزیر خارجه آمریکا در امور اطلاعاتی، «راندل شریور» دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور مربوط به آسیا، «جیمی استوارت» مسئول نیروی انسانی وزارت دفاع آمریکا و سه نفر دیگر مقام‌های پنتاگون در طول هفت ماه گذشته از وزارت دفاع آمریکا استعفا کرده‌اند.  دیفنس‌نیوز گزارش داد «استیون واکر» رئیس آژانس تحقیقات پیشرفته دفاعی نیز در ماه ژانویه از سمتش کناره گیری خواهد کرد.  با استعفای این مقام‌ها، سمت‌های خالی وزارت دفاع آمریکا افزایش خواهد یافت. پایگاه هیل گزارش داد که وزیر دفاع آمریکا هنوز از میان ۲۱ معاونت و دستیار خود، گزینه مناسب را برای ۶ سمت پیدا نکرده و این مناصب خالی است.   برچسب ها: وزیر دفاع آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: وزیر دفاع آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه