Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان، شرایط ثبت‌نام اهالی رسانه در این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

رضا دهقانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هم‌زمان با برپایی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در تهران، دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان نیز در دو پردیس سینمایی سیتی سنتر و ساحل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای پوشش اخبار این رویداد در اصفهان مانند سال‌های گذشته نیاز به ثبت‌نام و احراز هویت اهالی رسانه است و از همین رو فراخوانی منتشرشده که بر اساس آن اهالی رسانه از ۱۷ تا ۲۴ دی‌ماه فرصت ثبت‌نام  در نشانی  1isfahan.farhang.gov.ir/fa/filmfajr/formfajr  را دارند.

مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر استان اصفهان تأکید کرد: رسانه‌های مکتوب و برخطی که برای خبرنگاران خود به‌منظور شرکت در این جشنواره  معرفی‌نامه صادر می‌کنند، باید در فهرست رسانه‌های دارای مجوز و در حال انتشار باشند، گستره توزیع استانی و همچنین صفحه استانی داشته باشند، با رویدادهای سینمای ایران ارتباط مستمر داشته باشند؛ به‌نحوی‌که از فروردین تا آذرماه ۹۸، هرماه حداقل سه گزارش، خبر یا تحلیل اختصاصی مرتبط با سینمای ایران در رسانه آن‌ها منتشرشده باشد.

دهقانی خاطرنشان کرد: در معرفی‌نامه نمایندگان این رسانه‌ها لازم است که عنوان شغلی دقیق درخواست‌کننده اعم از خبرنگار، عکاس خبری، مستندساز، گزارشگر، مجری، تصویربردار، صدابردار و... قید شود و میزان حضور در دوره قبلی جشنواره فیلم فجر و کیفیت فعالیت نیز یکی از ملاک‌های ارزیابی درخواست‌ها برای رسانه مکتوب، خبرگزاری‌ها و... خواهد بود.

وی افزود: زمان ثبت‌نام برای اهالی رسانه غیرقابل تمدید است و معرفی‌نامه رسانه‌های دارای مجوز فعالیت در اصفهان باید با امضای مدیرمسئول باشد و برای رسانه‌های اینترنتی و دفاتر سرپرستی نیز معرفی‌نامه با امضای مدیر رسانه الزامی است.

دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان هم‌زمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ در اصفهان برگزار می‌شود و بنا بر گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، این اداره کل درصدد است علاوه بر پیگیری اکران همه فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه فیلم فجر در اصفهان، بحث اکران فیلم‌های داستانی ۹۰ دقیقه‌ای هنرمندان این استان که پروانه تولید آن‌ها مربوط به سال ۹۸-۹۷ باشد و همچنین، امتیاز اکران رایگان فیلم‌ها برای سینماگران شهر را نیز در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر جشنواره فجر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارهای کوثر شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با شعار «اصفهان، شهر زنده، شهر زندگی» از سوم تا نهم اردیبهشت کیسه‌های پارچه‌ای توزیع شد، بنابراین تقاضا دارم شهروندان از این پس برای خرید کیسه‌ها را همراه خود بیاورند تا کیسه‌های پلاستیکی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به فضاسازی بازارهای روز کوثر افزود: جشنواره عید تا عید که قرار بود تا عید فطر برقرار باشد، به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان تمدید شد و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد؛ با خرید هر ۵۰۰ هزار تومان از این بازارها یک کد قرعه‌کشی برای شهروندان ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک دستگاه خودرو کوئیک، ۱۰ موتور برقی و ۳۱۳ بن خرید معادل فاکتور خرید شهروندان از جمله این جوایز است، تاکید کرد: پیامک فروش کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت روزانه در بازارهای روز کوثر برای همشهریان اصفهانی ارسال می‌شود.

کد خبر 749291

دیگر خبرها

  • عبور از نگاه سنتی به رسانه با پدیده‌ دانشجو ـ خبرنگار
  • ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا (ع)
  • تمدید جشنواره عید تا عید بازارهای روز کوثر تا ولادت امام رضا(ع)