Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دبیر کابینه ژاپن امروز (سه‌شنبه) گفت، توکیو از نزدیک در حال بررسی و رصد اوضاع در خاورمیانه است اما هیچ تغییری در روند استقرار "نیروهای دفاع شخصی" در منطقه ایجاد نمی‌کند.
به گزارش حرداد به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، یوشیهیده سوگا، دبیر کابینه ژاپن همچنین گفت، استقرار نیروهای دفاع شخصی ژاپن در منطقه خاورمیانه برای تضمین امنیت کشتی‌های ژاپنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما از نزدیک اوضاع در منطقه خاورمیانه را زیر نظر داریم و اوضاع را رسیدگی می‌کنیم اما تغییری در برنامه استقرار نیروهای دفاع شخصی خود در منطقه ایجاد نمی‌کنیم.
پیشتر شینزو آبه، نخست وزیر ژاپن با تشدید تنش‌ها در منطقه در پی به شهادت رسیدن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از سوی آمریکا گفته بود، به اجرای برنامه استقرار "نیروهای دفاع شخصی" (نیروهای نظامی ژاپن) در خاورمیانه برای حصول اطمینان از امنیت کشتی‌هایش پایبند است. برچسب ها: ژاپن ، خاورمیانه

منبع: خرداد

کلیدواژه: ژاپن خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشور‌های اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین]نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

دیگر خبرها

  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • عملیات وعده صادق باعث تغییر معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای شد