Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله داود صمدی‌آملی گفت: ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب دارای فرزندان و فرماندهان آماده به رزم فراوانی هستند که تنها با یک اشاره رهبری در مقابله با دشمن در آماده‌باش کامل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیت‌الله داود صمدی‌آملی دوشنبه‌شب در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت سالگرد شهید رسانه ملی غلامعلی لقمانی در مصلای بزرگ نکا اظهار کرد: ولایتمداری از ویژگی‌های ممتاز سردار سلیمانی بود که باید الگوی همگان در جامعه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه بعد از اربعین فتنه‌های مختلف در عراق شروع شد و مرکز فتنه ناصریه عراق است، افزود: در حدود ۶ هزار داعشی اصیل در زندان به‌سر می برند و از سراسر جهان، از آمریکا، اروپا، عربستان و بحرین کمک‌های مالی مختلف به دست معترضین می‌رسید.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: یکی از کارهای مهمی که سردار سلیمانی آغاز کرد، ادامه مسیر جبهه مقاومت در مناطق مختلف ایران اسلامی بود.

 

 

صمدی‌آملی گفت: توطئه‌های دشمن در عراق، در چند ماه اخیر خط مقاومت را نشانه رفته بود و مهم‌ترین خصیصه سردار سلیمانی این بود که جبهه مقاومت را براساس خطی از ایران به عراق، لبنان، غزه، یمن و نیجریه به هم متصل کند.

وی با اعلام اینکه از خصیصه‌های مهم حاج قاسم این بود که حتی یک نفر را با عنوان اینکه باید به جبهه برود، نبردند، خاطرنشان کرد: همه افرادی که در این جبهه مقاومت قرار گرفتند با اراده خودشان بود و افراد از هر کجا که می‌خواستند می‌توانستند برگردند.

 

 

استاد حوزه و دانشگاه در بین عزاداران نکایی گفت: همچنان که در طول هشت سال دفاع مقدس ما رزمندگان خودجوش و داوطلبانه به جبهه‌ها اعزام شدند، در دفاع از حرم هم همین مسأله صدق می‌کرد و هیچ اجباری در کار نبود.

صمدی‌آملی افزود: جوانان و نسل‌های جدید ما که جنگ و دوران هشت ساله دفاع مقدس را درک نکردند، باید از شهدا الگوبرداری کرده و در راه و روش شهدا استوار گام بردارند و ادامه‌دهنده راستین شهدا باشند.

 

 

وی تصریح کرد: ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب دارای فرزندان و فرماندهان آماده به رزم فراوانی هستند که تنها با یک اشاره رهبری در مقابله با دشمن در آماده‌باش کامل خواهند بود.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: نهادینه کردن راه و رسم شهدا از وظایف مهمی است که برعهده داریم و هر یک از ما باید در این راستا تلاش کند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار سلیمانی دانشگاه ولایت عراق استاد حوزه و دانشگاه صمدی آملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل

دریافت 6 MB کد خبر 6096654

دیگر خبرها

  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • روز به روز بر اقتدار جبهه مقاومت افزوده می شود
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم
  • همه جبهه مقاومت به ایران قوی، افتخار می‌کنند
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است