Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@07:45:53 GMT

سردار شهید سلیمانی متعلق به همه است

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۹۴۱۰

سردار شهید سلیمانی متعلق به همه است

عبدالرضا مطاف روز سه‌شنبه در آیین زیارت عاشورای اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر افزود: سردار قاسم سلیمانی پاسدار دیرینه این نظام و در خدمت مردم و انقلاب در برهه‌های زمانی و فضاهای مختلف بود.

وی ادامه داد: یکی از فعالیت‌های مهم سردار قاسم سلیمانی در فضای فرهنگی حضور در بازسازی عتبات عالیات بود که خدمات قابل توجهی ارائه کرد و آخرین اقدام ایشان آغاز عملیات ترمیم و بازسازی حرم حضرت زینب (س) در سوریه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطاف با بیان اینکه سردار شهید قاسم سلیمانی در همه صحنه‌ها حضور داشت گفت: در زمان حضور داعش در عراق و سوریه تا پای جان مبارزه کرد و اجازه نداد به مرز ایران تجاوز کنند و آنها را با تشکیل جبهه مقاومت از پای درآورد.

وی بیان کرد: هدف گروه‌های تکفیری از حمله به سوریه و عراق، ایران بود که با حضور سردار شهید قاسم سلیمانی این گروهک‌های تروریستی از پای درآمدند.

مطاف با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی از هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات بود گفت: بعد از کنار گذاشتن رژیم بعث براساس دستور آیت الله سیستانی کار بازسازی عتبات بعد از ۵۳ سال که کسی به آنها دسترسی نداشت به ایرانیان واگذار شد و ایرانیان کار را با آغاز ساخت صحن حضرت زهرا(س) زیر نظر شهید قاسم سلیمانی آغاز کردند و در حال طی کردن مراحل پایانی آن هستند.

وی بیان کرد: امروز نیز احداث صحن عقیله بنی هاشیم حضرت زینب (س) است که ۲۰ تا ۳۰ درصد زیربنا ایجاد و قرار است در مدت ۱۰ سال تحویل داده شود.

مطاف اضافه کرد: در فضای خیمه گاه حسینی پنج ضریح وجود دارد که سه ضریح  را بوشهری‌ها، یک ضریح فارس و یک ضریح مردم کرمانشاه ساختند.

وی یادآور شد: مردم استان بوشهر با توجه به جمعیت و کمک‌هایی که داشتند سال گذشته در جذب مشارکت مردم در کشور مقام دوم را کسب کردند.

وی گفت: گروه‌های تکفیری به دنبال از بین بردن نمادهای شیعه بودند این درحالی است که آثار شیعه این صحن و سرا نیست بلکه این نمادها در دل شیعیان وجود دارد و پاک شدنی نخواهد بود.

مطاف اضافه کرد: تلاش می‌شود بخشی از کار ترمیم حرم حضرت زینب (س) در سوریه به مردم بوشهر واگذار شود.

وی گفت: کار و خدمت اصلی در سوریه را شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش انجام دادند و اجازه ندادند مصیبت جدیدی بر حضرت زینب وارد شود.

مطاف بیان کرد: حضور موثر شهید قاسم سلیمانی در جریان سیل خوزستان از دیگر اقدامات مهم آن شهید بزرگوار بود و با بسیج کردن موکب‌ها که از ۶۵ موکب استان ۱۰ موکب به غیر کمک‌های پشتیبانی به استان خوزستان اعزام و کار کمک رسانی برای آنها انجام شد.

وی ادامه داد: تشییع پیکر مطهر آن شهید بزرگوار در خوزستان علاوه بر حضور موثر ایشان در هشت سال دفاع مقدس خدمتی بود که برای مردم خوزستان در جریان سیل سال گذشته ارائه شد که مردم این استان بخوبی از ایشان تقدیر کردند.

وی گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی افزون براین همواره در بخش‌های مختلف از جمله در شرایطی که مشکلی در کشور پیش می‌آمد و یا اختلافی بین سران قوا و سایر موارد دیگر پیشقراول بود و هرچند امروز در بین ما نیست اما ملت ایران بخوبی از این شهید بزرگوار قدردانی کردند.

مطاف با اشاره به تاکید سردار شهید سلیمانی به توجه به خانواده شهدا گفت: حاج قاسم‌های زیادی داریم اما این سهم مالک اشتری تنها نصیب افراد خاص می‌شود.

وی یادآورشد: سردار سلیمانی همواره به فرصت پیش آمده برای ملت ایران در حفظ آثار شیعه با بازسازی عتبات عالیات تاکید داشتند.

برچسب‌ها بوشهر دفاع مقدس ستاد بازسازی عتبات عالیات قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دفاع مقدس ستاد بازسازی عتبات عالیات قاسم سلیمانی بوشهر دفاع مقدس ستاد بازسازی عتبات عالیات قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901077

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟