Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@13:04:48 GMT

گتوزو: به خاطر اشتباه‌های متعدد بی‌مورد باختیم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۰۹۶۸۷

گتوزو: به خاطر اشتباه‌های متعدد بی‌مورد باختیم

گنارو گتوزو سرمربی ناپولی بعد از شکست 3-1 تیمش مقابل اینتر گفت ناپولی اشتباهات متعددی انجام داده که قابل پیش‌گیری بوده‌اند. او همچنین انتقادت زیادی به خط میانی تیمش وارد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی با هدایت گنارو گتوزو دیشب در خانه خود استادیوم سن پائولو به مصاف اینتر و آنتونیو کونته رفت و با دبل روملو لوکاکو و گلزنی لائوتارو مارتینز این بازی را با نتیجه 3-1 واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوزو از ماه دسامبر که جانشین کارلو آنچلوتی در ناپولی شده تا اینجا در دو بازی خانگی شکست خورده و در یک بازی در خانه ساسولو به پیروزی رسیده ا ست.

 

 

ناپولی حالا با امتیاز برابر با تورینو در رتبه هشتم جدول سری آ قرار دارد و تا منطقه سهمیه چمپیونزلیگ 10 امتیاز فاصله دارد.

 

گتوزو بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" معتقدم این بهترین عملکرد ما از زمان آمدن من به ناپولی بود. اینکه ما از ماه اکتبر نتوانسته‌ایم اینجا در سن پائولو پیروز شویم تصادفی نیست، چرا که تیم ما مرتکب اشتباه‌های متعدد ساده می‌شود. ما باید به تلاش و کار کردن ادامه دهیم و اعتماد به نفس‌مان را دوباره بدست بیاوریم".

 

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:" ما باید حرکات‌مان را از انتهای زمین بهتر شروع کنیم و دچار اشتباه نشویم. ما امروز هم چهار پنج بار اجازه دادیم حریف در مرکز زمین شیرازه تیمی‌مان را از هم بپاشد و این در حالی است که می‌‌توانستیم با دقت بیشتر اجازه چنین کاری را ندهیم. ما در مرکز میدان شکافهای بزرگی در اختیار حریف گذاشتیم و این چیزی است که من باید برایش راه حل پیدا کنم".

 

ناپولی آث میلان گنارو گتوزو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ناپولی آث میلان گنارو گتوزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است

پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و اگر آنها گل اول را بزنند، به دلیل نحوه مدیریت توپ، بازگشت به بازی دشوار می شود. بعد از گل کمی بی نظم و عجول شدیم.

عملکرد کلی به درستی انجام شد. من نیمه اول را دوست داشتم. سریعا توپ را از آنها پس می گرفتیم. دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت، به جز اینکه گل اول را آنها زدند. 

آیا اشتباه کارسدورپ برای رم گران تمام شد؟ لحظات همیشه تعیین کننده هستند، اما بی انصافی است اگر امروز انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم. اشکالی ندارد، اشتباه هم بخشی از بازی است. همه ما با هم از این وضعیت خارج می شویم، هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

در آخرین دقایق، ۲ فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. امشب، شب آنها بود و در کل امسال، سال آنهاست. شاید در بازی برگشت اوضاع تغییر کند. من اعتقاد زیادی دارم، بدیهی است که دشوار خواهد بود، اما بیایید تسلیم نشویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ۱۰ گل و پاس گل: مسی بازیکن ماه ام‌ال‌اس شد
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو