Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ناپولی پس از باخت خانگی شاگردانش به اینتر، این شکست را با اشتباهات قابل اجتناب آنها مرتبط دانست. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی در نشست خبری پس از شکست 3 بر یک این تیم مقابل اینتر در هفته هجدهم سری A دلایل ثبت یک بازی بدون برد دیگر در کارنامه آبی‌پوشان شهر ناپل را توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گتوسو از زمانی که جانشین کارلو آنچلوتی شد (ماه دسامبر) شاهد دو شکست خانگی شاگردانش و یک پیروزی سخت در خانه ساسولو در وقت‌های تلف شده بازی بوده است. این نتایج ضعیف سبب شده که ناپولی اکنون با 24 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد و با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سری A ، 10 امتیاز فاصله داشته باشد.

با این حال گتوسو نگاه مثبتی به بازی مردانش مقابل نراتزوری داشت. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فکر می‌کنم که این بهترین عملکرد ما از زمانی بوده که من سرمربی ناپولی شده‌ام. این اتفاقی نیست که این تیم از ماه اکتبر در سن‌پائولو پیروز نشده است چون ما همچنان داریم مرتکب اشتباهات ناشیانه‌ای می‌شویم اما ما باید به کار کردن ادامه دهیم و اعتماد به نفس‌مان را پیدا کنیم.

با توجه به مصدومیت کالیدو کولیبالی و نیکلا ماکسیموویچ، گتوسو از جووانی دی‌لورنزو به عنوان مدافع میانی استفاده کرد.

گتوسو افزود: سباستیانو لوپرتو آمادگی جسمانی لازم برای حضور در این بازی را نداشت و به همین دلیل به اندازه کافی تمرین نکرده بود.

سری A| اینتر با شکست ناپولی صدر جدول را از یوونتوس پس گرفت

سرمربی ایتالیایی ناپولی درباره نقاط ضعف تیمش به خصوص آنهایی که منجر به سه گل اینتر شد، عنوان کرد: ما باید بهتر از قبل بازیسازی از خط دفاعی را شروع کنیم و مرتکب اشتباه نشویم. امشب ما یک بار دیگر در میانه میدان چهار یا پنج بار توپ را لو دادیم و این قابل پیشگیری بود. مشکل ما این است که خط میانی‌مان خط دفاعی را پوشش نمی‌دهد و به همین دلیل یک پاس می‌تواند خط دفاعی ما را ویران کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی سابق ناپولی گفته بود که این تیم از نظر روانی مشکل دارد. گتوسو با تأیید این موضوع تأکید کرد: بله این مشکل همچنان پابرجاست. ما عملاً سه گل به خودی زدیم. بازی کردن در سن‌پائولو در حال حاضر برای ما آسان نیست. تیم ما بعد از چند سال جنگیدن برای کسب مقام اول یا دوم جدول، اکنون خودش را در این وضعیت نه چندان جالب می‌بیند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ناپولی اینترمیلان جنارو اگتوزو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ناپولی اینترمیلان ناپولی اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا نیز در مراسم معارفه مدیرکل دادگستر قزوین اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در سال‌های اخیر در دیدار با مسؤولان دستگاه قضائی مطرح می‌شود، اجرای سند تحول قضائی است که باید به نحو احسن محقق شود.

وی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌هایی که در سند تحول به دستگاه قضائی واگذار شده، پیشگیری از وقوع جرم است، گفت: اگر امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: در پیشگیری از جرم نباید فقط از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و سازمان‌ها انتظار داشت بلکه باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم استفاده کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بین همه مسؤولان همدلی و همراهی باشد قطعاً در آینده نه چندان دور مشکلات حل می‌شود.

کد خبر 6091146

دیگر خبرها

  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است