Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش پارسینه؛قاسم میرزایی نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارسینه، با بیان اینکه سردار سلیمانی ارتباط مستقیمی با حاکمیت و رهبری داشت، گفت: به لحاظ ویژگی هایی که شخص حاج قاسم داشته، نقش سردار سلیمانی نقش ویژه ای است. ایشان سوابق زیادی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جنگ حضور داشتند و علاوه بر این ارتباط مستقیمی با حاکمیت، رهبری و مجموعه کشور در همه زمینه ها داشتند و همین موارد موجب شد تا ایشان منحصر به فرد باشند.

او ادامه داد: در کشورهایی که مقاومت بر علیه داعش و طالبان شروع شده، علاقه به سردار سلیمانی وجود دارد و مقاومت در این کشورها می تواند ادامه داشته باشد و تکثیر شود.

به گفته میرزایی نیکو فقدان حاج قاسم سلیمانی ضربه بسیار سختی است و اینطور نیست که بگوییم ایران پر از سلیمانی است. خیلی ها بودند و از میان آنها قاسم سلیمانی بیرون آمد.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه ضربه فقدان سردار شهید سلیمانی به مقاومت سنگین است،‌گفت: امیدواریم که بتوانیم با اندیشه، خرد، تعقل و جمع بندی استراتژیک کاری کنیم که مظلومیت، تلاش ها و کوشش هایی که سردار شهید سلیمانی انجام دادند به عدم تجاوز و حضور متجاوز در منطقه تبدیل شود. باید این موضوع را برجسته کنیم که آمریکا هزار کیلومتر با منطقه خاورمیانه فاصله دارد؛ اما در این منطقه چه کاری انجام می دهد. باید با این استراتژی به دنبال خروج آمریکا از منطقه باشیم.

میرزایی نیکو تاکیدکرد: باید از موقعیت ایجاد شده بعد از شهادت سردار سلیمانی برای رسیدن به وحدت داخلی استفاده کنیم. همچنین باید محکومیت اقدام آمریکا را در دستور کارمان داشته باشیم. سفر سردار شهید سلیمانی یک سفر رسمی بوده و ژنرال عالی رتبه کشور محسوب می شود که آمریکا ایشان را ترور و قلدری می کند. بنابراین باید این اقدام آمریکا را محکوم کرد و در همین راستا با مجامع حقوقی و بین المللی هماهنگ شویم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قاسم میرزایی نیکو مجلس شورای اسلامی مقاومت شهادت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی رزاز گفت: در زمان وقوع طوفان و بارندگی برخی پرواز‌ها در فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز با تاخیر مواجه شد، اما با عادی شدن شرایط آب و هوایی، پرواز‌ها نیز به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: ۳ پرواز بعد از ظهر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرودگاه اهواز به دلیل شدت بارش باران با تاخیر همراه شد.

رزاز ادامه داد: اکنون همه تیم‌های عملیاتی فرودگاه در حالت آماده‌باش کامل هستند.


مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان می‌گوید: پرواز‌های فرودگاه اهواز بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، ولی از مردم درخواست داریم برای دریافت اطلاعات از وضعیت پرواز‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه بارشی در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز