Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساز و کار استفاده از روشهای متنوع ساماندهی محله بازار و اوراقچی‌های منطقه ۱۵ در ششمین جلسه کمیته امنیتی و حقوقی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران بررسی شد.

به گزارش ایسنا، ششمین جلسه کمیته امنیتی و حقوقی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، مدیرعامل سازمان نوسازی، دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار، فرمانده‌های نیروی انتظامی، مدیران فرمانداری و اداره کل ثبت اسناد، معاونان و مدیران شهرداری های منطقه ۱۲ و ۱۵، مدیران شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل و مدیران سازمان نوسازی به همراه مدیران دفاتر توسعه محله‌ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در این جلسه دو دستور کار بررسی شد. موضوع ساماندهی بازار و تامین کسری خدمات این ناحیه و موضوع ساماندهی اوراقچی‌های فدائیان اسلام مورد بررسی قرار گرفت.


حمید گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران ضمن لزوم مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و شهرداری در نوسازی بافت های فرسوده، بر لزوم نگاه همه جانبه اجتماعی و اقتصادی و شهری به صورت توامان و استفاده از منابع دستگاه ها در موضوع بازآفرینی تاکید کرد.


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این جلسه با اشاره به تهیه برنامه‌های توسعه در محله‌های بازار و فداییان اسلام توسط دفاتر توسعه، خواستار اجرای مصوبات پیشین کمیته از محل منابع مشترک دولت و شهرداری شد. در این خصوص برای ساماندهی محدوده بازار، به برنامه های تدوین شده در سرفصلهای ترافیکی، انتظامی، بهسازی محیطی و مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: برای پیشبرد برنامهها و مصوبات کمیته به صورت مشخص، بهتر است وظیفه هر دستگاه مشخص شود تا پیگیری های لازم برای اقدامات مصوب صورت گیرد. 


کریمی، دبیرکل انجمن‌های اصناف و بازار نیز با اشاره به اهمیت بازار و اثرات فرا محدوده‌ای آن، تامین کسری تاسیسات روبنایی و زیربنایی این محدوده را از کمیته خواستار شد و افزود: انجمن اسلامی اصناف و بازار تمام تلاش خود را برای پیگیری و هماهنگی لازم در جهت ساماندهی بازار را انجام خواهد داد.


در ادامه مدیران محله‌های بازار و فداییان اسلام، به ارائه گزارشها اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیشنهادی پرداختنتد و در خلال گزارش هر کدام از دستگاه های ذی‌مدخل در برنامه اقدام، در این خصوص نظرات خود را ارائه کردند.


معاون استاندار و رئیس کمیته ضمن تقدیر از زحمات مجموعه سازمان نوسازی، تاکید کرد: جدول برنامه های محدوده های بازار و فداییان اسلام پس از بررسی توسط دبیر کمیته امنیتی و حقوقی، به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد و وظایف دستگاه ها باید تا حصول نتیجه پیگیری شود.


به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، در ادامه مقرر شد موارد طرح شده در جلسه، با حضور دبیر کمیته، مدیران دفاتر و راهبرهای محدوده های بازار و فداییان اسلام، بررسی شود و پس از تایید برای اقدامات مربوطه، ابلاغ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري تهران بازار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد

رئیس کل دادگستری استان گیلان با بیان ‌اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد، گفت:‌ دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

خسارت سنگین آتش‌سوزی به 100 واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر شد و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است اظهار داشت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران