Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فرهاد دژپسند» روز سه شنبه در حاشیه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پیوستن به گروه اقدام مالی ویژه (FATF) گفت: اکنون دو لایحه قانونی پیشنهادی دولت یعنی پالرمو و CFT  که به تصویب مجلس رسیده در دستور کار مجمع قرار دارد.

وی ادامه داد: این نهاد ادعای مقابله با تامین مالی تروریسم را دارد، در حالی که امروز می‌بینیم رییس جمهوری یک کشور با بودجه دولتی دست به ترور زده و تروریسم دولتی را شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد تاکید کرد: باید همه نهادها از جمله FATF به این اتفاق اعتراض کند، چرا که تروریسم دولتی منشا بسیاری از فجایع خواهد بود و این کار بر خلاف قوانین حقوقی و بین‌المللی است.

این خبر تکمیل می‌شود

برچسب‌ها FATF تروریسم فرهاد دژپسند اقتصاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم فرهاد دژپسند اقتصاد تروریسم فرهاد دژپسند اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۰۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • راهکار‌ افزایش تولید سه میلیون تن محصولات کشاورزی بررسی شد
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • پولشویی
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد