Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@00:19:11 GMT

پیوستن دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۰۰۸۴

پیوستن دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بابک عبدالله زاده و قدیر آقاجانی دو بازیکن جدید دیگر  طی توافق با مسئولان باشگاه با عقد قراردادی به تیم سپیدرود پیوستند.

رادنی دیدار افزود : بابک عبدالله زاده ۲۴ ساله در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی جوانان و فجرسپاسی شیراز را دارد و همچنین در تیم های پرسپولیس گناوه و شهرداری بندرعباس در لیگ دسته اول آزادگان به میدان رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین قدیر آقاجانی بازیکن ۲۴ ساله اهل بابل که در پست هافبک چپ و راست بازی می کند، سابقه بازی در تیم های امید و بزرگسالان نساجی مازندران را دارد و در تیم های شهدای بابلسر، دریای بابل و مقاومت آستارا در لیگ دسته سوم ایران به میدان رفته و همراه با تیم دریای بابل در لیگ دسته سوم عنوان آقای گلی بازی ها را بدست آورد.

وی بیان کرد : پیش از این نیز امیرحسین نادم و حامد آقایی با توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت با عقد قرارداد به این تیم پیوسته بودند که با جذب این دو بازیکن جدید،  تاکنون سپیدرود چهار بازیکن جذب کرده است.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول از دور برگشت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور باید عصر چهارشنبه (فردا)  در رفسنجان به مصاف تیم صدرنشین مس رفسنجان برود.

تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم،   سپیدرود رشت با  کسب ۱۵ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی این رقابتها قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی بازی تیم ملی روابط عمومی شهرداری نساجی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد