Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-رئیس شورای شهر با اشاره به اینکه شلوغی روز گذشته مترو گفت: در صورتی که نیرو برای سکوها اختصاص می‌یافت، خدمت‌رسانی به مردم بهتر انجام می‌گرفت.

محسن هاشمی در حاشیه یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در مورد تذکر روز گذشته خود به فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران، گفت: نباید خدمات نیروهای مترو را در روز گذشته زیر سؤال برد، ولی بنده نیز تذکر مدیریتی در این زمینه داشتم، چرا که شرکت بهره‌برداری مترو می‌توانست نیروهای مدیریتی را برای انتظام‌بخشی به مجموعه مترو اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی مترو در روز گذشته با توجه به حجم مسافران قابل تقدیر است، گفت: به آقای نوبخت روز پیش گفتم که باساس پروتکل باید بر روی سکوی ایستگاه‌های شلوغ برای هر در یک نیرو اختصاص دهند. روی سکو 7 در داریم که این موضوع دیروز مورد توجه قرار نگرفته بود.

هاشمی گفت: برای روز پیش مسؤولان مترو می‌توانستند از نیروهای فنی، نظافت و مسؤولان بلیت جهت نظم‌بخشی مسافران استفاده کنند که این مسئله انجام نگرفت.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: روز پیش ایستگاه متروی انقلاب، تئاتر و توحید روز پیش بسیار شلوغ بود که با اختصاص نیرو می‌توانستیم مدیریت بهتری انجام دهیم، از طرفی نیز مردم باید آموزش ببینند که هنگام باز شدن در از دو طرف وارد و از وسط در خارج شوند.

وی تأکید کرد: زمانی که بی‌نظمی اتفاق می‌افتد، شلوغی مترو چندین برابر می‌شود و باید توجه داشت که شلوغی مترو در روز گذشته نمونه مشابهی تاکنون در تهران نداشته است.

وی گفت: روز گذشته از ایستگاه استاد معین مترو شدم و خود نیز شاهد شلوغی مترو بودم.

فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شورای شهر سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • توخل انتقاد هوینس را توی صورتش زد!
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد