Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:05:04 GMT

اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» در ساری

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۰۴۵۱

اجتماع بزرگ مردمی «سلیمانی‌ها» در ساری

اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم با بصیر و ولایت‌مدار پنج‌شنبه هفته جاری در ساری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در پی شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی بسیاری از مساجد، حسینیه‌ها و هیات‌های مذهبی در سراسر مازندران با نصب پارچه‌های مشکی و پخش قرآن در سوگ شهادت این سردار رشید سپاه اسلام نشستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم بزرگداشت و یادبودهای گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مناطق مختلف مازندران در حال برگزاری است و مردم در این آئین‌ها به سینه‌زنی و عزاداری می‌پردازند.

مردم دیار علویان با حضور پرشور در تجمع سوگ شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها و ناجی حریم علوی، زینبی و حسینی، اشک ریختند.

پنج‌شنبه هفته جاری 19 دی ماه اجتماع بزرگ مردمی سلیمانی‌ها با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم با بصیر، ولایت مدار و شهید پرور ساری برگزار می‌شود.

این اجتماع بزرگ مردمی از ساعت 15:30 دقیقه از میدان شهید قاسمی آغاز با
حرکت به سمت مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری (میدان شهدا) ادامه دارد.

مردم شهید پرور مازندران در مراسم‌های متعدد همپای دیگر هموطنان، در میان دریایی از بهت و اندوه اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

انتهای پیام/86018/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قرآن اجتماع ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان فرمانده فراجا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075347 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم