Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا باغ شیرین سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز گفت: طی اعلام رسمی دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور، از تعداد ۳۹۹ باشگاه کتابخوانی ثبت شده خوزستان، تعداد ۲۲۲ باشگاه کتابخوانی متعلق به رامهرمز است.

او افزود: با شروع فعالیت و راه اندازی جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور در سال ۹۵، رامهرمز ۴۰ باشگاه کتابخوانی به ثبت رساند که در همان سال باشگاه کتابخوانی تشکوه و کاکا یوسف این شهرستان مقام اول این جام را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغ شیرین بیان داشت: در سال ۹۶، این تعداد به ۹۱ باشگاه رسید که مجدداً باشگاه کتابخوانی تشکوه مقام نشان ملی و استمرار را کسب کرد و در همان سال نیز روستای باصدی روستای برگزیده جشنواره روستا‌ها و عشایر شد و در سال ۹۷ نیز تعداد ۷۶ باشگاه کتابخوانی در این شهرستان ثبت شد که باشگاه کتابخوانی اوریا روستای باصدی مورد تقدیر کشوری قرار گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: در سال ۹۸ با فعالیت‌های متعدد و وسیع در شهرستان،۲۲۲ باشگاه به ثبت رسید و پس از فعالیت هایی، چون آشنایی و تبلیغات وسیع در شهرستان، برگزاری کارگاه‌های توجیهی و متعدد در مدارس، مهدکودک‌ها و روستا‌ها و همکاری اداراتی همچون آموزش و پرورش، بهزیستی، هلال احمر، بخشداری‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی کتابخوانی اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۰۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب

دریافت 41 MB کد خبر 6095610

دیگر خبرها

  • ۶۶۱ نفر در جشنواره کتابخوانی عشایر اردبیل نام‌نویسی کردند
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • مشق عشق فداکاری در مدرسه روستایی در زفره
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب