Web Analytics Made Easy - Statcounter

متقاضیان دریافت حمایت معیشتی تا ۷ روز دیگر فرصت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه حمایت اقدام کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  سرپرستان خانواری که تاکنون برای دریافت یارانه حمایت معیشتی اقدام و ثبت نام نکرده‌اند و متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند، برای پیگیری فرآیند برخورداری و ثبت درخواست در سایت hemayat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir تا ۲۴ دی ماه یعنی هفت روز دیگر فرصت دارند.

بر اساس آمار دولت، در مجموع بسته معیشتی برای ۶۰ میلیو ننفر در قالب ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار واریز شده است.

ارزش ریالی بسته‌های معیشتی واریزی به حساب سرپرستان خانوار برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است و به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه این مبالغ دهم هر ماه واریز خواهد شد.

با اعلام ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه، ثبت درخواست دریافت بسته حمایت معیشتی برای افرادی که در لیست یارانه بگیران نقدی (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان) نیستند و درخواست خود را در مهلت مقرر در کد دستوری #۶۳۶۹* ثبت کرده‌اند، از ساعت ۲۲ روز ۱۰ دی ماه آغاز شده و تا ۲۴ دی ماه ادامه خواهد داشت.   گفته شده که پس از بررسی اولیه اطلاعات و تعیین وضعیت، نتیجه بررسی درخواست متقاضیان به شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه، پیامک خواهد شد.

با توجه به رواج انواع کلاهبرداری های اینترنتی، تاکید شده است که تنها از سامانه hemayat.mcls.gov.ir برای مشاهده وضعیت بسته حمایت معیشتی دولت استفاده شود.

 چنانچه یارانه خانوار شما در سال ۹۴ یا بعد از آن قطع شده است، نیازی به ثبت نام جدید ندارید و جهت ورود به سامانه می‌توانید از تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۸ مجدداً با شماره حسابی که قبلاً یارانه شما به آن واریز می‌شده است، مراجعه کنید.

 چنانچه تاکنون برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده‌اید یا از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده‌اید، بر روی دکمه «ثبت خانوار» کلیک کنید.

- ثبت نام بسته حمایت معیشتی، برای خانوارهایی که تاکنون برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده اند امکانپذیر است. همچنین خانوارهایی که از اردیبهشت ۹۳ به بعد یارانه دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند اقدام به ثبت نام کنند.

 کارکنان نیروهای مسلح در این سامانه ثبت نام نکنند و امور مربوط به بسته حمایت معیشتی را کما فی السابق از نهاد مربوطه پیگیری کنند.

 لازم است که اطلاعات وارد شده مربوط به سرپرست خانوار باشد و ترجیحاً شماره تلفن همراه وارد شده نیز به نام سرپرست خانوار باشد.

 پیش از ثبت اطلاعات، از صحت شماره تلفن همراه وارد شده اطمینان حاصل کنید، زیرا اطلاع رسانی‌های بعدی تنها از طریق شماره وارد شده صورت خواهد گرفت.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، به تعداد ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی اعطاء کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای اجرای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت، در نیم سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به چهار هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۵۳۵ میلیون ریال وام تحصیلی اعطاء کرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات و ارائه وام تحصیلی با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متاهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • آخرین تغییرات درباره یارانه‌ها و زمان واریز آن
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • یارانه بگیران بخوانند؛ منتظر واریز یارانه بهاری باشید
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران