Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:35:46 GMT

علت تاخیر در صدور کارت ملی هوشمند چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۱۱۸۳

علت تاخیر در صدور کارت ملی هوشمند چیست؟

ایسنا/البرز مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: کسانی که هنوز کارت ملی هوشمند خود را علی‌رغم ثبت نام دریافت نکرده‌اند، با داشتن رسید ثبت نام و شناسانه خود می‌توانند امور اداری را انجام دهند.

محمد علی رفیع پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قبلا بدنه کارت‌های ملی هوشمند از خارج وارد می‌شد ولی به دلیل اعمال تحریم‌ها این روند متوقف شد، به همین دلیل به سمت تولید داخلی این کارت‌ها رفته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه فرایند اولیه به خوبی پیش رفته و در آستانه تولید انبوه بدنه  کارت ملی ایرانی هستیم اما به دلیل اینکه باید فرایندهایی مثل مقاومت و ... را طی کند مقداری زمان بر است.

وی توضیح داد: با تولید انبوه بدنه کارت ملی هوشمند در داخل کشور، مشکل  تاخیر در فرایند صدور این کارت حل می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: سازمان ثبت احوال با همه ادارات و دستگاه‌ها مکاتبه داشته تا با رسیدی که فرد در زمان ثبت نام کارت ملی دریافت می‌کند بتواند امور اداری خود را انجام دهد.

مدیرکل ثبت احوال البرز ادامه داد: البته فرد باید در کنار رسید ثبت نام کارت ملی هوشمند، شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت صدورکارت ملی هوشمند صادر شده در استان افزود: از ابتدای این طرح تا کنون برای ۹۲.۵ درصد واجدین شرایط کارت ملی هوشمند صادر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی صدور کارت ملی هوشمند سازمان ثبت احوال کارت ملی هوشمند کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوم مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی از ساعاتی دیگر در شهرهای مختلف کشور آغاز می‌شود و در یکی از این مسابقه تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف ملوان می‌رود.

در این بین با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سایپا نتوانسته بودند پس از بازی پارس جنوبی برای اعضای تیم بلیت تهیه کنند، مجتبی سرآسیایی و شاگردانش با یک روز تاخیر از جم به تهران بازگشته‌ بودند و به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ درخواست تعویق یک روز بازی را داشتند که این درخواست مورد قبول قرار نگرفته است.

تاخیر یک روزه در بازگشت به تهران در دیداری که در آخرین ساعات روز یکشنبه هفته گذشته برگزار شد و سپس سفر زمینی از تهران به انزلی سبب شده تا تیم سایپا ریکاوری مناسبی پیش از دیدار سخت برابر ملوان در انزلی به عنوان یکی از منسجم‌ترین تیم‌های لیگ برتر نداشته باشد و حالا باید دید این بی‌برنامگی چه تاثیری در عملکرد تیم در دیداری خواهد داشت که از ساعت 18:30 دقیقه آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه‌های موثر برای کنترل و تاخیر پیری (فیلم)
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • تحلیل‌های غیر کارشناسی، امنیت سرمایه‌گذاری را از بین می‌برد
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • کارنامه ۴ساله مجلس یازدهم؛ از جهش تولید مسکن تا واردات خودرو
  • مرمت طرح‌های مشترک میراث فرهنگی و شهرداری در میبد
  • با این نوآوری بیمه بدنه دیگر معنایی نخواهد داشت! + فیلم