Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه مشترک طرح ارتقاء سلامت خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی فی مابین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و بیمارستان امید ارومیه به امضا رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، تفاهم نامه مشترک طرح ارتقاء سلامت خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی و در راستای عملیاتی نمودن برنامه های ارتقا سلامت همگانی، با همکاری مشترک فی مابین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجمن های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای استان و بیمارستان امید ارومیه به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در جریان امضای این تفاهم نامه با بیان اینکه تامین سلامت کارکنان و همچنین تمامی بخش های درگیر با این بخش از راهداران ایثارگر تا رانندگان زحمتکش از اولویت های این اداره کل است، گفت: همکاری با سیستمی قابل اعتماد برای تامین سلامت همگانی و همچنین دارای امکانات لازم در تمامی زمینه های بهداشتی و سلامتی یکی از ملزومات عملیاتی شدن این اولویت مهم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است که در راستای آن تفاهم نامه امروز به امضا می رسد.

ارسلان شکری ادامه داد: جامعه حمل و نقل آذربایجان غربی متشکل از بالغ بر 36 هزار نفر راننده است، آذربایجان غربی از نظر حمل و نقلی جز 10 استان برتر کشور به شمار می رود و از سویی دیگر جمعیت زیادی از خدمات دهندگان جاده ای بعنوان راهداران بخش دیگری از این مجموعه را دربرگرفته اند که بی شک این تفاهم منشأ خیر و برکت برای هردو گروه خواهد بود.

وی با قدردانی از خدمات خیرخواهانه بیمارستان امید برای کمک به بیماران نیازمند و خانواده هایشان اظهار کرد: صنوف حمل ونقلی استان و همکاران این اداره کل همواره برای کمک به این اهداف بیمارستان امید پیشقدم بودند و این کمک رسانی با گشوده شدن فاز جدیدی از همکاری بین دو مجموعه استمرار بیشتری خواهد داشت.​

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بیمارستان حمل و نقل خانواده سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا

اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا، اسناد و تفاهم‌نامه هیئت‌های عالی ایران و سریلانکا در زمینه‌های فرهنگی، سینمایی، گردشگری و علمی‌و فناوری در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

ظهر امروز نیز با حضور رئیس‌جمهور کشورمان، ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی رسماً افتتاح شد. 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد