Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۱۹۰۰ نیروی عملیاتی هلال احمر استان تهران در پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر سردار صلح و امنیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش به حدود ۴ هزار نفر خدمت‌رسانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی افزود: نیروهای عملیاتی در ۶۱ پست امدادی، ۳ پایگاه درمانی و ۷ مسیر مشخص در قالب ۶۸ تیم امدادی وظیفه پوشش امدادی این مراسم بزرگ را برعهده داشتند. ۴۸ خودروی امدادی ازجمله آمبولانس، اتوبوس‌آمبولانس و موتورسیکلت در این مسیر فعال بودند.

وی با بیان این‌که در این مراسم ۳۹۹۸ نفر دچار مصدومیت شدند، گفت: از این تعداد، ۱۸۳ نفر برای تکمیل فرایند درمان خود با مشارکت اورژانس به مراکز درمانی اعزام و ۲۷۴۹ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند. همچنین برای ۱۰۶۶ نفر تست اندازه‌گیری فشار خون و قند خون انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: اعضای جوان این جمعیت در قالب تیم‌های مختلف و به‌ویژه دوچرخه‌سواران تیم سحاب به هم‌وطنان خدمات ارائه کردند. 

کد خبر 476112 برچسب‌ها شهید هلال احمر قاسم سلیمانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهید هلال احمر قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  به دنبال گزارشى مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در روستای عذاب و مساکن مهر شهرک ولیعصر خوی ۳ تیم امداد نجات سیلاب  هلال احمر این شهرستان  به محل های متاثر از آبگرفتگی اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود:ارزیابی منازل آبگرفته انجام شده و امدادگران توانستند به۱۰ خانوار آسیب دیده در این حادثه امدادرسانی کنند.

 

دیگر خبرها

  • تداوم امدادرسانی به افراد متاثر از بارندگی و آبگرفتگی‌ها در خوزستان
  • امدادرسانی نجاتگران هلال احمر ایلام به ۵۴ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • سیل‌ و آبگرفتگی در ١٣ استان/ امدادرسانی به حدود ٨٠٠ نفر سیل‌زده
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان