Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@11:32:45 GMT

قاتل نامریی جان 3 عضو یک خانواده را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۲۱۸۱

قاتل نامریی جان 3 عضو یک خانواده را گرفت

گاز منواکسیدکربن در دیواندره جان جوان ۱۸ ساله ای را گرفت.

محمد شاه‌ویسی مدیر شبکه بهداشت و درمان دیواندره گفت: این حادثه بامداد امروز اتفاق افتاد جوانی با هویت معلوم بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: مردم در هنگام استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت کنند تا با چنین حوادث تلخ و ناگواری مواجه نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

این دومین حادثه گازگرفتگی و مرگ خاموش در شهرستان دیواندره در دی ماه جاری است، اوایل ماه جاری گازگرفتگی در روستای قره گل از توابع بخش مرکزی منجر به مرگ یک نفر و مسمومیت پنج نفر دیگر شده بود.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز پیشتر گفته بود: براساس آمارهای موجود از اول مهر امسال تا ۲۸ آبان در این استان ۴۶ نفر با گاز منواکسیدکربن دچار مسمومیت شده‌اند.

مصطفی فرامرزی اظهار داشت: در مجموع در این بازه زمانی ۴۶ نفر از مردم شهرهای مختلف استان با گاز منواکسیدکربن مسموم شده  که چهار نفر آنها فوت کردند.

وی افزود: در این مدت، ۲۲ حادثه مربوط به گاز منواکسیدکربن در استان روی داد که ۹ مورد آن در شهرستان بیجار، پنج حادثه در سنندج، سه حادثه مریوان، سه حادثه سقز و ۲ حادثه نیز در سروآباد و دهگلان بوده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان یادآور شد: بیشترین آمار حادثه دیدگان مربوط به شهرستان بیجار با ۲۱ مصدوم و یک فوتی و سنندج با پنج مصدوم و یک فوتی بوده است.

---

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده موارد گازگرفتگی مهمترین اقدام، رساندن اکسیژن (هوای تازه) به مصدوم و تماس با اورژانس ۱۱۵ است ضمن اینکه باز کردن پنجره اتاق یا خارج کردن فرد از آن محیط موثرترین اقدام برای بهبود حال مسموم است.

شهرستان دیواندره با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۹۵ کیلومتری شهر سنندج مرکز کردستان قرار دارد./ ایرنا

 بیشتر بخوانید/

قاتل نامریی جان 3 عضو یک خانواده را گرفت

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.
محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • جان باختن جوان بروجنی در اثر گازگرفتگی
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۱۱ مصدوم در حادثه انحراف اتوبوس در محورمیمه به گلپایگان