Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات وزنه برداری گیلان روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این دوره از مسابقه وزنه برداری به دلیل شرایط و امکانات سالن برگزاری رقابت های بین المللی جام نامجو در رشت برگزار خواهد شد.

اصغر ابراهیمی افزود : در برگزاری این رقابت ها، مسئولان فدراسیون حضور خواهند یافت تا معایب و نواقص احتمالی این سالن مشخص و برطرف شود تا برای میزبانی از رقابت های بین المللی جام نامجو مشکلی نداشته و در سطح بالایی این رقابت های مهم را میزبانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته در جلسه کمیته فنی که برای برگزاری این رقابت ها در تهران برگزار شد، در خصوص شرایط و امکانات سالن مسابقات و مسایلی در خصوص  هتل ها ، اسکان و نحوه ترانسفر تیمها و همچنین مسایل رفاهی و فنی به مسئولان فدراسیون ارائه شد.

وی در مورد میزان آمادگی سالن مسابقه هم گفت : کار بازسازی و مرمت سالن مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت تا آخر هفته جاری پایان می یابد و این سالن آماده و مهیای بزگراری مسابقات می شود اما سایر امکانات نیز باید مهیا و فراهم شود.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان با اشاره به ثبت نام کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها افزود : مدت زمان ثبت نام به اتمام رسیده و آمار کشورها و همچنین وزنه برداران شرکت کننده پس از تایید نهایی از سوی فدراسیون وزنه برداری، اعلام خواهد شد.

اصغر ابراهیمی خاطرنشان کرد: به هرحال هیات وزنه برداری گیلان تمام سعی و تلاش خود را با کمک و همکاری اداره ورزش و جوانان گیلان و ادارات و نهادهای این استان و کمک و مساعدت مسئولان ارشد گیلان انجام خواهد داد تا میزبانی شایسته برای مسابقات مهم جام نامجو باشد.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه این دوره از رقابت های وزنه برداری جام نامجو، کسب سهمیه المپیک نیز بشمار می رود، به طور حتم وزنه برداران معروف جهان که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 نشده اند، در این مسابقات حضور خواهند یافت.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام جهان پهلوان محود نامجو، از روز 13 بهمن ماه سال جاری با حضور وزنه برداری ایران و چند کشور خارجی در مجوعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت آغاز و به مدت سه روز ادامه می یابد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی اداره ورزش و جوانان المپیک جهان فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است

امیرحسین حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) از ۱۵ لغایت ۲۵ اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر در دو بخش پسران و دختران است.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان با اشاره محل برگزاری مسابقات گفت: با توجه به امکانات خوب دانشگاه آزاد اسلامی همدان و کنار هم بودن سالن مسابقات، خوابگاه و سلف سرویس، مسابقات در این مکان برگزار خواهد شد.

حسنی خاطرنشان کرد: از همکاری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی همدان جهت میزبانی این رقابت‌ها هم تقدیر می‌کنیم که باعث رونق ورزش استان به واسطه میزبانی‌های متعدد ورزشی شده‌اند.

وی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان در این مسابقات بیان کرد: شورای فنی هیئت وزنه‌برداری همدان انتخاب دختران و پسران اقدام به رأی‌گیری کرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان همدان عنوان کرد: بر این اساس عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.

وی افزود: همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حسنی با اشاره به ترکیب تیم وزنه‌برداری پسران همدان بیان کرد: سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان)، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان)، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان)، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

وی افزود: همچنین بر اساس رأی‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

کد خبر 6089953

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی