Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلف تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان( فحاشی و پرتاب بطری به سمت داور ) در دیدار مقابل سایپا این تیم خوزستانی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد البته این رای قابل تجدید نظر است.

در دیدار تیم های فوتسال ملی حفاری اهواز و مس سونگون ورزقان نیز تماشاگران تیم ملی حفاری تخلفاتی اقدام به فحاشی و پرتاب بطری به سمت داور کردند که این اقدام منجر به توقف بازی شد لذا این نماینده خوزستان به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر از سری رقابت‌های جام حذفی نیز تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که باید این جریمه را پرداخت کند.

تیم نفت آبادان نیز بابت فحاشی تماشاگران این تیم به داور مسابقه در بازی مقابل فولاد خوزستان باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. 

فدراسیون فوتبال همچنین به هیات فوتبال استان خوزستان اخطار داده است نسبت به گماردن توپ جمع کن در مسابقات دقت و نظارت بیشتری داشته باشند در غیر اینصورت با برخورد انضباطی مواجه خواهد شد.

تیم های نفت آبادان، فولاد و نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۳۰، ۲۴ و ۲۳ امتیاز در مکان های چهارم، هفتم و هشتم رده بندی قرار دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی جام حذفی سایپا فوتبال فوتسال لیگ برتر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سعیدی پور استانداردسازی فضا‌های آموزشی با هدف بالا بردن سطح آموزش و پرورش را جزو اولویت‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان عنوان کرد و گفت: درحال حاضر ۶۸ طرح در شهرستان مسجد سلیمان درحال اجرا است.

وی افزود: با تکمیل این طرح‌ها ۱۹۵ کلاس به فضای آموزشی این شهرستان افزوده خواهد شد.

سعیدی پور می‌گوید: در سال ۱۴۰۲ در شهرستان مسجد سلیمان ۹ طرح با ۲۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان این شهرستان شده است.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف