Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین سوگواری شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی با شرکت مردم گیلان در دسته‌جات مختلف عزاداری در رشت برگزار شد. ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، در پی شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مراسم و آیین‌های مختلف سوگواری در سراسر استان از جمله مرکز گیلان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم گیلان نیز همانند سایر مردم در ایران اسلامی با برپایی ایستگاه‌های صلواتی مردمی، نوحه‌خوانی و سوگواری، قرائت زیارت عاشورا و دسته‌جات عزاداری میزان عشق و ارادت خود را به سردار بزرگ اسلام نشان دادند.

آن روزها که سردار بزرگ سپاه اسلام از دلتنگی‌های خود و رفتن رفقای قدیمی و از آرزوی دیرینه‌اش یعنی "شهادت" سخن می‌گفت هرگز کسی تصور نمی‌کرد که این آرزو این قدر زود مستجاب شود.

خاطره کارگردان "آخرین مرحله" از نقش کلیدی شهید سلیمانی در ساخت این فیلمخون امثال سردار سلیمانی تلاش دشمن در حذف یاد شهیدان را ابتر کردحمید بهمنی: همکاری شهید سلیمانی در حوزه سینما مثال‌زدنی بود

ایران اسلامی بار دیگر یکی از فرزندان شایسته خود را از دست داد؛ شخصیتی که در برابر خون آشامان داعش ایستاد و مرزهای کشور ما را از حضور آنان ایمن داشت.

خبر جنایت آمریکایی‌ها در ترور سردار سرافراز جهان اسلام و جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شمار دیگری از رزمندگان اسلام موجب اندوه عموم مردم ایران، عراق و سایر کشور‌های اسلامی و آزادی‌خواهان جهان شد.

بسیاری از فعالان سیاسی و رسانه‌ای، هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و دیگر اقشار جامعه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی نسبت به این جنایت وحشتناک واکنش نشان دادند و از مجاهدت‌های سردار مقاومت تجلیل کردند.

انتهای پیام/612/ح

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی تنها مدیر فرهنگی هنری منطقه22 از دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه 22 خبر داد و گفت : ویژه برنامه صادق آل عبا در روز شنبه 15  اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت امام صادق علیه السلام از میدان المپیک با تلاوت قران کریم  توسط قاری ممتاز دکترحسین جعفری شروع خواهد شد پس از آن  ذاکر اهل بیت(ع) حاج محمد نیک آریا در سوگ امام جعفر صادق روضه خوانی خواهد کرد. 

تنها در ادامه افزود:دسته های عزاداری منطقه بعد از مراسم میدان المپیک  به سمت دانشگاه علامه طباطبایی حرکت نموده و در دانشگاه با نوای مداح اهل بیت (ع) حاج حسن جعفری و اقامه نماز ظهر و عصر این مراسم ادامه خواهد داشت . همچنین موکب های پذیرایی در میدان المپیک و در دانشگاه  مستقر است. 

شایان ذکر است، این برنامه به همت فرهنگسرای تهران با مشارکت دانشگاه علامه طباطبایی، شهرداری منطقه22،پایگاه بسیج عمار یاسر، مجمع مساجد و هیات های مذهبی برگزار می‌شود. 

وی یاد آور شد؛ دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می توانند روز شنبه15 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به میدان المپیک منطقه22 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی