Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدعلی دستجردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص تحلیل شخصیت سردار شهید، اظهار کرد: سردار سلیمانی یک انسان مخلص و در مسیر ولایت بود که نتیجه آن وجود یک تفکر مقاومت در دنیا بود که ایشان از کلام رهبری الگو می‌گرفتند و عین آن را در دنیا ترویج می‌دادند.

امام جمعه قوچان افزود: باز هم دشمن به خود اجازه نداد که این حادثه تروریستی را در داخل کشور انجام دهد و از طرف دیگر توان رویارویی با سردار را نیز نداشتند لذا بنابراین در نیمه‌های شب، سردار را به شهادت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمریکا باید منتظر جواب و انتقامی سخت از سوی ایران باشد، ابراز کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث وحدت بیش از قبل در بین آحاد جامعه شده است، مردم با همه تفکرات و سلایق مختلف با حضور میلیونی خود بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و کشورهای همراه اعلام کردند.

حجت‌الاسلام دستجردی افزود: همه دیدیم که پس از این حادثه نیز نظامیان آمریکایی در کشور عراق نیز از پایگاه‌هایشان فرار نمودند و هر لحظه دچار ترس و وحشتی هستند که نمی‌دانند کشور ایران چه پاسخ سختی خواهد داد.

امام جمعه قوچان تصریح کرد: هرچند که همه سخت نگران و دردمند هستیم ولی حضور میلیونی تشییع‌کنندگان در شهرهای مختلف و کشور عراق این پیام را نشان داد که با همبستگی مردمی خون این شهیدان ادامه‌دهنده جریاناتی است که آینده خبرهای خوبی رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام دستجردی یادآور شد: سردار سلیمانی یک الگوی به تمام معنا برای همه انسان‌ها بود که مردم را امیدوار به زنده‌بودن و زندگی نمود و ثمره خون پاک این شهید و شهدای منطقه سبب خروج آمریکایی‌ها می‌شود.

کد خبر 4819137

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قوچان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی 9 دی بوشهر ایلام شهادت خطبه های نماز جمعه قزوین شیراز بارش برف مشهد گرگان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • مرادصحرایی: از ثمره آموزش‌وپرورش امروز کشور مقتدر است
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه