Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفقی از برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد و گفت: این مراسم امشب در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «سیروس شفقی» در گفت وگویی، از مزین شدن مکان‌ها و معابر مهم شهری و روستایی به نام سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در تمام شهرها و روستاهای شهرستان لنگرود خبر داد و اظهار کرد: به فرموده رهبر انقلاب راه مقاومت با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بسته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار لنگرودافزود: به ‌دنبال شهادت سردار رشید و سرافراز ایران اسلامی، سردار قاسم سلیمانی  در حمله شقی‌ترین آحاد بشر و در راستای پاسداشت رشادت‌های این عزیز قلوب مردم طی هماهنگی با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و شهرداران و دهیاران سطح شهرستان به پاس رشادت‌ها و زحمات سپهبد شهید  قاسم سلیمانی، یک مکان یا خیابان مهم در تمام شهرها و روستاهای دارای دهیاری شهرستان به نام «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

 

وی  این شهرستان را دارای پنج شهر و ۸۹ روستای دارای دهیاری دانست و تصریح کرد: این کار ماندگار در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شخصیت والای این سردار بزرگ انجام شده است.

 

شفقی همچنین از برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی» خبر داد و خاطرنشان کرد:‌ مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان لنگرود با حضور گسترده و پرشور در این مراسم خود بار دیگر ندای استکبارستیزی و عدالتخواهی را به گوش جهانیان خواهند رساند و انزجار خود را از ایادی ظلم و جور نشان خواهند داد.

 

وی با بیان اینکه مراسم مذکور امروز، ۱۷ دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع لنگرود برگزار خواهد شد،‌ گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علیرضا ادیانی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی لنگرود مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر گیلان در آیین برگزاری این مراسم افزود: مرحله استانی المپیاد دادرس با حضور گروه‌های برتر ۱۷ شهرستان استان گیلان با مشارکت ۲۳۸ دانش آموز برگزار شده است.

هادی سلیمی افزود: دانش آموزان پس از شرکت در آزمون‌های عملی شامل احیای قلبی_ریوی ، پانسمان و بانداژ، شکستگی وآتل بندی ، اطفای حریق ، اسکان اضطراری ، حمل مصدوم ، پناهگاهی و خروج ایمن در آزمون کتبی نیز باهم رقابت کردند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های برتر خواهران به مسابقات کشوری المپیاد آماده دادرس اعزام می‌شوند اضافه کرد: پس از بررسی و جمع بندی نتایج ، شهرستان‌های رشت، لاهیجان، رودبار مقام اول تا سوم را کسب کردند و گروه شهرستان تالش نیز موفق به کسب مقام بشردوستی شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ۷ شهید درپی حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت