Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:37:01 GMT

پوستر رسمی مسابقات امید با عکس مهدیخانی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۱۲۷۱۲

پوستر رسمی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو در شهر سونگلا تایلند که تیم های گروه c در آنجا حضور دارند، نصب شد.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب در این پوستر عکس مهدی مهدیخانی است. البته این بازیکن برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بازیکن شناخته شده ای است به این خاطر که زننده گل پیروزی تیم ملی جوانان در جام جهانی در برابر کاستاریکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدیخانی که بعد از شهر خودرو برای ادامه فوتبال به کرواسی رفته است قرار است در بازی های تایلند در پست هافبک دفاعی برای تیم ملی امید بازی کند.

 

اولین دیدار تیم امید ایران در شهر سونگلا پنج شنبه همین هفته ساعت 13:45 به وقت تهران در برابر تیم امید ازبکستان برگزار می شود.

 

واراژدین کرواسی مهدی مهدی خانی تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: واراژدین کرواسی مهدی مهدی خانی تیم امید ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۱۲۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

کد خبر 6089335

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • به حذف رئال از لیگ قهرمانان باور دارم
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • تصمیم جنجالی خاویر تباس؛ مسابقات لالیگا را در آمریکا برگزار می‌کنیم!
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی